تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بهترین و بدترین زمان شبانه روز برای فعالیت در شبکه های اجتماعی


اگر می‌خواهید پست‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند بهتر است پست‌هایتان را در زمان خاصی از هفته منتشر کنید. مثلا روزهای ابتدایی هفته زمان مناسبتری برای آپدیت شما است

زمان توئیت در توئیتراگر شما هم در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس فعال باشید مطمئناً دوست دارید که پست هایی که در این سایت‌ها ارسال می کنید مورد توجه دوستان‌تان قرار بگیرد. مطمئنا برای شما هم بار‌ها پیش امده بعد از اینکه استاتوسی در فیسبوک گذاشته اید یا در مورد یک موضوع مهم توئیت کرده اید چندین بار در فاصله زمانی کوتاه به اکانت خود سر زده اید تا از بازخورد حرف‌تان در بین دوستان و همکاران‌تان با خبر شوید. www.ParsCms.com

اگر شما شخص معروفی باشید نگرانی زیادی از بابت دیده شدن حرف‌تان نخواهید داشت چرا که یوزرها اکثراً از پروفایل اشخاص و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده بیشتر بازدید می‌کنند. اما اگر شما فرد سرشناسی نباشید چه؟‌ چطور می‌توانید مطمئن شوید اکثر افراد حاضر در لیست‌تان از آپدیت شما با خبر شده اند؟

ما می‌خواهیم به شما بهترین زمان ممکن برای آپدیت کردن استاتوس فیسیبوک یا گوگل پلاس و یا توئیت کردن در توئیتر را بگوییم تا از این به بعد زمان بهتری را برای فعالیت‌تان در شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید.


هر شبکه اجتماعی از الگوی خاص خود پیروی می کند و افراد و شرکت‌هایی که قصد دارند در این حیطه جدی تر ظاهر شوند می‌توانند با بررسی این سایت‌ها بهترین زمان برای درج پست در هر یک از شبکه های اجتماعی را بیابند.

وب سایت bit.ly، محبوب‌ترین سرویس کوتاه کننده لینک در جهان که خیلی از کاربرانش از آن برای انتشار لینک‌هایشان در شبکه‌اجتماعی استفاده می‌کنند اقدام به انتشار گزارشی با موضوع بهترین زمان برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کرده است. به این ترتیب که کارمندان این شرکت آمار کلیک بر روی لینک‌هایی که با استفاده از این سایت کوتاه شده اند را در ایام هفته و در طول 24 ساعت به دست آورده اند و بهترین زمان آپدیت را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش این سایت ما‌بین ساعات 13:00 تا 15:00 و سپس 10:00 تا 13:00 بهترین زمان برای قرار دادن لینک در توئیتر است که بالاترین آمار کلیک را دریافت خواهد نمود. البته به یاد داشته باشید در طول ایام هفته هم بهترین زمان، روزهای ابتدایی هفته می باشد و هر چه به روزهای انتهایی هفته نزدیک می شویم استقبال از لینک ها کم می‌شود. در ادامه، از لینک هایی که بعد از ساعت 20:00 توئیت می‌شود استقبال کمتری می‌شود.بر اساس این گزارش عمر یک لینک در وب سایت توئیتر به طور میانگین کمتر از 2:50 ساعت است.

البته ماجرا در فیسبوک کمی فرق دارد، اگر می‌خواهید پست‌تان در فیسبوک مورد استقبال قرار گیرد سعی کنید در بین ساعات 13:00 تا 16:00 این لینک را منتشر کنید. این ساعات اوج بازدید کاربران از فیسبوک است و مسلماً پست شما هم بیشتر از هر زمان دیگری دیده خواهد شد.از طرفی پست هایی که بین ساعت 8 شب تا 8 صبح در فیسبوک درج می‌شوند کمتر از زمان های دیگر مشاهده و کلیک می‌شوند.

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود و برخلاف انتظار اوضاع در سایت Tumblr با فیسبوک و توئیتر فرق دارد، درست ساعت 16:00 که آمار بازدید فیسبوک کاهش می یابد وب سایت تامبلر شاهد افزایش بازدیدش است. اگر شما قصد دارید در این وب سایت اشتراک گذاری تصویر و متن آپدیتی داشته باشید بین ساعات 16:00 تا 19:00 بهترین فرصت برای شماست. این در حالی است که چند خط بالاتر فهمیدیم که این زمان اصلا از برای 2 سایت فیسبوک و توئیتر مناسب نیست.

همان‌طور که دیدیم هر شبکه اجتماعی از الگوی خاص خود پیروی می کند و افراد و شرکت‌هایی که قصد دارند در این حیطه جدی تر ظاهر شوند می‌توانند با بررسی این سایت‌ها بهترین زمان برای درج پست در هر یک از شبکه های اجتماعی را یافته تا طیف گسترده‌تری از کاربران را به سمت خود جذب کند.


اپلیکیشن‌های خود را در مرکز اپلیکیشن فیس‌بوک بفروشید!


تا امروز، اپلیکیشن‌های طراحی شده در وب سایت فیسبوک را رایگان در اختیار داشتیم اما انگار از این به بعد وضع فرق خواهد کرد! فیسبوک سیاست‌های خود را مورد بازنگری قرار داده است...

فیسبوکفیس‌بوک شباهت بیشتری به گوگل و اپل پیدا کرد! این شرکت اعلام کرده که در حال ساخت یک مرکز اپلیکیشن مختص به خود است که در آن برای اولین بار، امکان خرید و فروش اپلیکیشن به وجود خواهد آمد. www.ParsCms.com

در حال حاضر کاربران فیس‌بوک برای پیدا کردن اپلیکیشن های مختلف، از همان باکس سرچی استفاده می‌کنند که برای یافتن دوستان و دیگر کاربران به کار می‌برند. اما در هفته‌های آینده، داشبوردی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که شباهت زیادی به آنچه در فروشگاه اپلیکیشن اپل و گوگل پلی قبلاً دیده‌ایم، دارد. امکاناتی مانند رتبه بندی ، امتیاز دهی و جزئیات دیگر هم، در آن پیاده سازی خواهد شد.

اگر چه مرکز اپلیکیشن فیس‌بوک، شباهت زیادی به محصول گوگل و اپل  دارد، اما کارایی آن کمی متفاوت خواهد بود. بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که قرار است اینجا ارائه شوند، بر بستر IOS یا اندروید هستند. ولی در عین حال، امکان ارجاع کاربران به دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن، نیز پیش‌بینی شده است.

 

اپلیکیشن های پولی، فرصت جدیدی برای توسعه‌دهندگان فیسبوک است که از طریق آن به درآمدزایی بپردازند. خود فیس‌بوک هم شاید بتواند 30 درصد کسری مالی خود را از این طریق تأمین کند!

Aaron Brady ، یکی از مهندسین فیس‌بوک می‌گوید : "این مرکز، برای تشویق و حمایت از رشد اپلیکیشن‌هایی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، طراحی شده است؛ خواه بر روی IOS باشند، خواه از اندروید استفاده کنند و یا تنها وب موبایل را پشتیبانی کنند."

برای اینکه توسعه دهندگان بتوانند به بیش از 900 میلیون نفر کاربران فیس‌بوک، از طریق مرکز اپلیکیشن آن، دسترسی پیدا کنند باید یک صفحه‌ی لاگین به اپلیکیشن خود اضافه کنند.

تا این لحظه اپلیکیشن های فیس‌بوک، مثل بازی‌های Zynga ، به صورت رایگان ارایه شده‌اند. البته در مورد اپلیکیشن های Zynga هم باید گفت که آن‌ها، درآمد خوبی از محل خریدها و تبلیغاتی که درون اپلیکیشن‌هایشان انجام داده‌اند، بدست آورده‌اند. به هر حال از این به بعد، امکان پرداخت پول، برای در اختیار داشتن اپلیکیشن‌ها نیز، در فیس‌بوک فراهم خواهد بود. 

اپلیکیشن های پولی، فرصت جدیدی برای توسعه‌دهندگان فیسبوک است که از طریق آن درآمدزایی کنند. خود فیس‌بوک هم شاید بتواند 30 درصد کسری مالی خود را از این طریق تأمین کند! اما آیا شما حاضرید برای اپلیکیشن های فیس‌بوک پول بدهید؟ به نظر شما داشتن فروشگاه، به درآمدزایی فیس‌بوک کمک موثر و قابل توجهی خواهد کرد؟


www.ParsCms.com

طراحی با اهداف غیرانتفاعی


Sonali Agrawal،طراح مستقل، تمامی موفقیت‌هاو آموزش‌های مثبتی که در حوزه وب کسب کرده است را، به خاطر انجام طراحی وب سایت،با هدف غیرانتفاعی و بدون منفعت توصیف کرده است.وی در ادامه به نکاتی پرداخته است.

nonprofits siteswww.ParsCms.com

باور عامیانه ای که در رابطه با کار عام‌المنفعه وجود دارد، این است که این کار بدون پاداش و مزد است و در حقیقت هیچ عوایدی برای فرد نخواهد داشت. اما آن چه من در این زمینه آموختم، حکایت از آن دارد که طراحی غیرانتفاعی، در حقیقت دارای منافع بسیار زیادی برای من بوده است. کار حرفه ای من از اواخر سال 2005، با انجام این طراحی‌ها شروع شد. پس از آن برای شش موسسه غیرانتفاعی دیگر، طراحی وب سایت انجام دادم و کماکان نیز به ادامه این کار مشغول هستم. در ادامه در رابطه با تجربیاتی که در این راه کسب کردم، خواهم گفت.

 

داشتن چشم اندازی روشن = افزایش توانایی تصمیم گیری

یکی از سخت‌ترین وظایف طراحان در حین طراحی وب سایت، فهم انتظارات مشتریان، از وب سایتی است که باید طراحی شود. شاید روزها و یا هفته‌ها صرف این فرایند شود. در طی این فرایند دیدگاه مشتریان و سازمان‌های مطبوع در رابطه با استراتژی دریافت خواهد شد. سازمان‌های مختلف همیشه دیدگاه های متفاوتی در رابطه با وب سایت‌های خود دارند. به هیچ وجه نمی‌توان یگانگی میان این دیدگاه‌ها ایجاد کرد. اما وقتی پروسه غیرانتفاعی در میان باشد، این کار ساده تر انجام خواهد شد. سازمان‌های غیرانتفاعی نیازهای خود را به خوبی می‌شناسند. ظرف یک ساعت می‌توان تمام انتظارت آنان را فهمید و چشم اندازی صحیح از آنچه می‌خواهند، ترسیم کرد. استراتژی وب آن‌ها کاملاً مستقل و یکپارچه است. هیچ گاه به خاطر ندارم که در رابطه با مطلوبات آنان سؤال‌های ویژه و اختصاصی بلندی مطرح کرده باشم. چرا که تصویری کاملاً مشخص از آن‌ها داشته‌ام. از این رو است که می‌توان گفت سرعت تصمیم گیری افزایش یافته و چشم انداز واضح می‌شود.

فرصتی برای یادگیری مهارت‌های جدید

مهارت‌های خاصی وجود دارند که شما همیشه مایل به دانستن آن‌ها هستید. اما با داشتن شغل فعلی خود قادر به انجام آن نخواهید بود. نبود چالش‌های فکری مورد نیاز در بلند مدت، زندگی حرفه ای و شخصی شما و همچنین توسعه آن را با مشکل مواجه خواهد کرد. وقتی مشغول به پروژه های غیرانتفاعی می‌شوید، شما فرصت فوق‌العاده ای برای ایجاد تجربیاتی خلاق و بدون محدودیت دارید. آزادی شما در این زمان بسیار مثال زدنی است. الگوهای کاری خاصی در این میان برای شما وجود ندارد. توانایی و خلاقیت شما حرف اول را میزند. به دلیل شرکت در پروژه‌های غیرانتفاعی، توانایی من در افزایش مهارت‌های فنی و افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با کاربران، شاهد رشد چشم گیری بوده است.

هنر خود را به دیگران بشناسانید

پس از گذراندن سال‌های متمادی به عنوان طراح مستقل، با تمامی پیچ و خم‌های شناسایی کار، با دیگران انس گرفته و آشنا هستم. گاهی برای شناسایی خود به دیگران، مجبورید پروژه های بسیار شکیلی ایجاد کنید و در انتها در گوشه و پایین صفحه نام خود را بسیار ریز درج کنید. اما در کار برای مؤسسات غیرانتفاعی، شما قادر به ارائه بهینه نام خود خواهید بود. این مؤسسات می‌دانند که چگونه نام شما را پر آوازه کنند. شرکای آنان، افراد خیر و دیگر حامیانی که از این موسسه حمایت می‌کنند، همه و همه نام شما را شنیده و در ادامه حتی فرصت بهره برداری‌های بیشتر، برای شما فراهم خواهند نمود.

از خود نمونه کارهای بی نقصی به جا گذارید

پس از اینکه در شرکت‌های مختلف به دلیل نداشتن سابقه کاری واضح و روشن از اشتغال من ممانعت شد، تصمیم به شرکت در پروژه های غیرانتفاعی گرفتم و با طراحی وب سایت در این پروژه‌ها، نمونه کارهایی مناسب برای خود تهیه کردم. از این رو بخش اعظمی از نمونه کارهایم را، کار در پروژه های غیرانتفاعی تشکیل می‌دهد. کار برای این مؤسسات، کیفیت پروژه‌هایم را افزایش داد و حتی انتظارات کاربران و مشتریان از من بیشتر شده است. در حال حاضر نمونه کارهای بسیار جالب و مثال زدنی از خود دارم و در زمان نیاز، به ارائه آنان می‌پردازم.

احساس پیروزی

تمامی مواردی که در بالا گفته شد در مقابل احساسی که از پیروزی، در اثر کار در این مؤسسات غیرانتفاعی برای من حاصل شده است، ناچیز هستند. همیشه با خود فکر می‌کنم، در صورتی که به عنوان یک کارمند تمام وقت در یک موسسه مشغول بودم، هیچ گاه به موفقیت‌های کنونی خود دست نمی‌یافتم. پس از اتمام هر پروژه، احساسی شبیه به یاری به جامعه، به فرد دست می‌دهد. مهارت‌های جدیدی کسب کردم و در نهایت از طرف مؤسسان آن شرکت جوایزی مطلوب دریافت نمودم. اعضای هیئت مدیره این سازمان‌ها و تمامی مؤسسان آن، برای افرادی که به این شکل برای مؤسسات کار می‌کنند، ارزش فراوانی قائل هستند. از این رو معتقدم، کاری که در مؤسسات غیرانتفاعی انجام داده‌ام، بسیار منفعت زا و پر در آمد بوده است. اگر شما نیز به مانند من از نداشتن نمونه کارهای مناسب، ناراحت هستید و یا حتی رزومه خود را خالی از پروژه‌های بزرگ و موفق می‌دانید، کافی است به این مؤسسات مراجعه کنید و به عنوان داوطلب در آن‌ها مشغول به کار شوید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت ورزشی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

دروغ های سئو کاران چیست؟

برخی از سئو کاران به دلیل بی اطلاع بودن دارندگان کسب و کار اطلاعات درستی از سئو در اختیار آن ها قرار نمی دهند.

یکی از روش هایی که می توانید اطمینان حاصل کنید که این سئو کاران می توانند وظایف خود را درست انجام دهند بررسی کردن رتبه وب سایت خودشان می باشد. در زیر به 5 دروغی که اغلب سئو کاران بیان می کنند می پردازیم:

1. ضمانت کردن رتبه اول در گوگل
هیچ سئو کاری نمی تواند نوید رتبه اول در گوگل را دهد و به هیچ وجه نمی توانید رتبه اول در گوگل را پیش بینی کنند و مدعی شوند تنها موتورهای جستجو در سئو هستند که حرف اول و آخر را می زنند.

2. در کسب و کار شما احتیاج به تجربه نداریم
سئو کارانی که در مورد مشاغل و کسب و کارمان از قبل کار کردند و تجربه کافی را دارند بیشتر می توانند نسبت به کسانی که هیچ تجربه ای از قبل ندارند کمک کنند و به ما راهنمایی برسانند.

3. سئو کردن کسب و کارتان حداکثر در یک ماه
سئو کار یکی دو روز و حتی یک ماه نیست بلکه باید همیشه و پیوسته انجام شود بخاطر اینکه گوگل همیشه در حال تغییر و آپدیت الگوریتم هایش می باشد سئو باید بر طبق یک برنامه مشخص و از قبل تعیین شده و منظم انجام شود.

4. رشد و پیشرفت نیاز است
اگر در کسب و کارتان خدمت محلی ارائه می کنید مثلا برای شهر یا استان تان سفارش غذا می گیرید دلیلی ندارد این کسب و کار برای همه افراد معرفی شود پس بهتر است به جای هزینه کردن برای سئو در راه های دیگری هزینه شود که سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر کسب و کارتان شود.

5. ارزشمندترین محتوا را در سایت خود قرار دهید.
یکی از روش هایی که می توانید سبب افزایش بازدید از سایت شما شود این است که از محتواهای خوب و بی نقص تان به سایت های پربازدید دهید تا از آن طریق کاربران بیشتری جذب سایت تان شوند.

6. سئو کار شما نیست
با داشتن اعتماد به نفس و کوشش فراوان شما هم می توانید مانند یک سئو کار سایت تان را سئو کنید شاید زمان بیشتری طول بکشد ولی مطمئنا می توانید و از پس آن بر خواهید آمد.

7. شما فقط به سئو نیاز دارید
سئوکاران تنها از طریق سئو می توانند از شما پول بگیرند به همین خاطر علاوه بر کلمات کلیدی، تگ ها و Meta Description از شبکه های اجتماعی و بازاریابی و تبلیغات هم استفاده می کنند.

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت فروشگاهی

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت شرکتی

6.      طراحی سایت فروشگاهی

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی