تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

درب اتوماتیک چیست؟

همان طور که می دانیم دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و تمامی کارها از حالت دستی بیرون امده و با کمک تکنولوژی روز انجام می شوند . یکی از مواردی که پیشرفت زیادی داشته است درب اتوماتیک است . درب اتوماتیک دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد . به عنوان مثال یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ است که امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگی بسیار زیاد شده است و در میان افراد رواج یافته است. در منازل و شرکت ها و سازمان ها و سایر مکان های دیگر از درب پارکینگی استفاده می شود.

برای عبور و مرور ماشین ها و وسایل نقلیه درب اتوماتیک پارکینگی سهولت زیادی ایجاد کرده زیرا توانسته تا حدود زیادی درزمان صرف جویی کند و به عبور و مرور سرعت بالاتری ببخشد. با کمک درب اتوماتیک پارکینگی باز و بسته کردن درب ها آسان می گردد و لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند .

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن یک دکمه یا ریموت انجام پذیر بوده و دارای سرعت بالایی است .

یکی دیگر از خوبی های درب اتوماتیک پارکینگ این است که این درب ها محافظ های خوبی هستند در برابر دزدان زیرا به راحتی نمی توان درب را باز کرد و به ریموت نیاز است. یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای است که آن هم دارای کاربرد های بی شماری می باشد و در داخل ساختمان ها و اداره ها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای امنیت بالایی داشته و همواره مورد توجه است زیرا سریعا و بدون اتلاف وقت باز و بسته شده و انرژی را نگاه می دارد . همچنین استفاده از این درب برای افراد ناتوان و افراد پیر امتیاز بزرگی محسوب می شود زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک نیست و عبور و مرور از درب به اسانی امکان پذیر است . این درب های شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهر شیک و خوبی هستند .

درب اتوماتیک کرکره ای از بیرون مثل یک دیوار محکم است که استقامت بالایی داشته و پر کاربرد است . جای نفوذی در این درب اتوماتیک وجود ندارد . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع درب های است که محافظ بسیار خوبی برای داخل ساختمان است.

 

درب کرکره ای پس از تولید و عرضه همراه با موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده شده و دارای ضمانت نامه می باشد .

در تمامی حالات خریدار باید به کیفیت درب اتوماتیک توجه داشته باشد و ان را در نظر بگیرد .

تهیه ی درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس نیازهای مشتری است که در چه شرایطی چه نوع درب اتوماتیکی را بخواهد و درخواست دهد و این درب ها در انواع متفاوتی می باشند یعنی به صورت دستی و اتوماتیک هستند . بیشتر نوع اتوماتیک درب کرکره ای مورد توجه افراد قرار می گیرد و سفارش داده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که به دلیل عرض کم به عرض بیشتری برای بازشدن نیاز دارند .

همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که در نصب نیازی به هیچ گونه تغییر در وضعیت ساختمان ندارند و می توان به سهولت روی درب فعلی آن را نصب کرد و این سیستم به صورت لولایی ( تک لتی و دولتی) با رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا بر روی درب های موجود در ساختمان و همچنین برای ورودی های کم عرض درب اتوماتیک مناسبی می باشد .

درب اتوماتیک لولایی با استفاده از یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان عمل باز و بسته شدن انجام می گیرد، بیشتر از این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای در منازل و مراکزی استفاده می شود که افراد سالمند و نا توان یا کم توان در آن زندگی می کنند. دلیل استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای در این مکان ها نیز این است که به سهولت باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن افراد ناتوان نیست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

البته استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای محدود به منازل نمی شود بلکه در مدارس، فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمدی مثل بیمارستان ها، ایستگاه های قطار و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع از درب اتوماتیک به دلیل اینکه کارایی بسیار بالایی در صرفه جویی در انرژی دارند بیشتر مورد توجه و استقبال عمومی هستند.

درب اتوماتیک لولایی بیشتر در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش نیز پیداست از یک لت یا لنگ ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود و در زمان باز شدن می تواند یک فضای 90 درجه ای را نمایان کند برای تردد خودرو در پاکینگ بیشتر مناسب است و یک قفل برقی یا مغناطیسی نیز در این درب ها وجود دارد این قفل بسیار برای درب ضروری است چرا که در صورت نبود این قفل درب با فشار زیادی باز خواهد شد و در نتیجه به درب آسیب جدی وارد می آید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دو لنگه نیز از دو لت که همانند هم در کنار یکدگیر قرار گرفته اند تشکیل شده است این دو لنگه با استفاده از جک هایی که در دو طرف درب تعبیه شده باز و بسته می شوند و امکان تردد خودرو را به افراد می دهند.

خریداران بیشتر از این درب اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین درب های اتوماتیک دولنگه بیشتر در ساختمان هایی که دارای سقف هستند یا حیاط دارند کاربرد دارد. البته در نصب این گونه درب ها نباید از یاد برد که به اندازه طول هر لنگه درب باید فضای داخلی برای باز شدن آزاد گذاشته شود.

در انتخاب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باید به کارکرد و ساختار آن کاملا آگاهی داشته باشید و حداقل اطلاعات اولیه ای درباره این درب ها داشته باشید. این کسب آگاهی به این دلیل مفید است که می توان دست به انتخاب بهتری زد و در نهایت آسایش افراد را در نظر گرفت.

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود اکثر افراد درباره درب اتوماتیک مطالبی را خوانده اند یا از نزدیک با کارکرد و ویژگی های آن آشنا شده اند .

درب اتوماتیک کرکره ای از آن دسته درب های پر استحکام است که هم از نظر هزینه و هم از لحاظ اقتصادی کاملا به نفع استفاده کننده است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که به منظور اهداف و مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این درب ها کاملا به نفع استفاده کننده هستند چرا که این درب ها کاملا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

 

تولید درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس خواسته و نیازهای مشتریان در انواع مختلف است، این درب ها هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به بازار عرضه می شود؛ گرچه نوع اتوماتیک الان بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. درب کرکره ای مانند یک عایق بسیار خوبی از ورود و خروج انرژی گرمایشی و سرمایشی عمل می کند.

در مقایسه ای که بین پنجره های شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای شده به این موضوع رسیده اند که 40% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


-----------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

 

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا 15 واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از 180 و 250 کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com
  2. http://webonline.niloblog.com
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir
  9. http://webkavan.sitearia.ir
  10. https://5deb45e47d646.site123.me
  11. https://webkaran.blog4ever.com
  12. http://seowebkaran98.rozblog.com

___________________________________________

راهبند چیست؟

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای


 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

معرفی سئو کلاه خاکستری


سئو کار کلاه خاکستری کیست ؟

سئو کار کلاه خاسکتری شخصی است که برای بالا بردن رتبه سایت از راه کارهایی استفاده می کند که بصورت کلی غیر قانونی نیستند. موتورهای جستجو یک سری قوانین برای تنبیه سایت ها دارند. مثلا محتوای کپی شده، محتوای بی کیفیت، بیشتر بودن نسبت تگ به محتوا، استفاده بی مورد از کلمات کلیدی در صفحات، عدم استفاده از کلمات کلیدی در صفحات، متن لنگر شده بی ارتباط با محتوای مطالب و... توسط گوگل مورد مجازات قرار می گیرند. سئو کاران کلاه سیاه با این روش ها سایتی را به سرعت به نتایج نخست گوگل می رسانند. البته این نتایج بسیار موقتی هستند. سئو کاران کلاه خاکستری از این تکنیک ها استفاده نمی کنند. آنها با بررسی نحوه امتیاز دهی موتورهای جستجو به سایت ها تکنیک هایی را استفاده می کنند که موتورهای جستجو را بفریبد. در تکنیک های کلاه خاکستری از قوانین موتور جستجو تبعیت می شود. بنابراین جریمه ای هم در کار نیست. ولی در این تکنیک ها گاهی توجهی به افزایش تعداد مخاطبان واقعی سایت هم نمی شود.

 

سئوکار کله خاکستری

تکنیک های سئو کار کلاه خاکستری

برای معرفی سئو کار کلاه خاکستری، تکنیک های سئو کلاه خاکستری را بیان خواهیم کرد و طبعا کسانی که از این تکنیک ها استفاده می کنند سئو کار کلاه خاکستری خواهند بود.

1- کمین کردن برای سئو

در این تکنیک یک دامنه منقضی شده که با کلمات کلیدی مد نظر ما هم آهنگی داشته است را خریداری کرده. سپس صفحاتی با کیفیت در آن دامنه اضافه می کنیم و به سایت خود لینک می دهیم. در این روش گاهی محتوای قبلی آن دامنه را یافته و آن را در دامنه جدید کپی می کنند. یا محتوایی نزدیک به محتوای قبلی به آن اضافه می کنند. این روش به نام ایجاد لینک معتبر هم شناخته می شود.

2- بک لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی

گوگل به بک لینک های گرفته شده از شبکه های اجتماعی حساس نیست و هیچ کدام از الگوریتم های گوگل شما را برای بک لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی جریمه نمی کنند. در این روش قطعه ای از متن و یک عکس مرتبط با آن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و لینکی کاربر را به خواندن ادامه متن در سایت اصلی فراخوانی می کند. نکته : این تکنیک جزء تکنیک های کلاه سفید سئو هم قرار میگیرد. تنها تفاوت سئو کار کلاه خاکستری و کلاه سفید در این روش این است که : سئو کار کلاه خاکستری چندین صفحه اجتماعی ایجاد می کنید و سعی می کند به موتورهای جستجو را بفریبد و وانمود کند که تعداد صفحاتی که سایت را لینک کرده اند زیادند.

3- تغییر ظاهر وب سایت

با تغییر کدها و متن، گوگل محتوا را ویرایش شده در نظر می گیرد و وب سایت را یک وب سایت که در فواصل معینی بروز می شود در نظر می گیرد. این روش بیشتر برای سایت هایی کاربرد دارد که امکان تولید محتوا ندارند. فروشگاه های تک محصولی، کارخانه های تک محصولی، از این دسته هستند.

4- افزودن امکان نظردهی به همه مخاطبان

همه سئو کاران با سایت هایی که به آنها اجازه قراردادن کامنت میدهند آشنا هستند. این سایت ها یک هدف دارند و آن این است که همواره محتوایی در حال بروز شدن داشته باشند. بیش از 9 میلیون سایت در سراسر دنیا به شما امکان قرار دادن کامنت اسپم در سایت شان را میدهد. سئو کاران کلاه خاکستری با افزودن ویژگی rel=nofollow به لینک های کامنت از جریمه شدن توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو می گریزند. این روش برای وبلاگ هایی در زمینه آموزش طراحی سایت، بازارایابی، برنامه نویسی،... بسیار مفید است زیرا بسیاری کامنت های دریافتی با نوع محتوای وبلاگ همخوانی دارند.


سئو کلاه خاکستری

 

5- بک لینک سازی

یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه ایجاد بک لینک از فروم ها و کامنت ها است. در سئو کلاه خاکستری شما در فروم هایی مانند Moneysavingexpert.com بدنبال موضوعاتی همخوان با موضوع سایت خود گشته و به سوالات موجود پاسخ هایی می دهید که درآن بک لینکی به سایت خودتان نیز موجود است. برای انجام این کار در فروم های فارسی می توانید در گوگل برای فروم مرتبط با موضوع سایت خود جستجو کنید.

6- استفاده از دکمه اشتراک گذاری

این تکنیک را در سئو کلاه سفید هم مشاهده خواهید کرد. قرار دادن دکمه اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند بسادگی بر میزان بکلینک های شما در شبکه های اجتماعی بیافزاید. افزودن دکمه های + برای گوگل و Like برای فیسبوک و تویتر در پست ها نیز یکی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری است که با تکنیک های سئو کلاه سفید مشترک است.

7- اخاذی از سایت های رقیب

در این روش کلاه خاکستری در سایت صفحات برای رقبا ایجاد می کنید و آنها را تبلیغ می کنید. و بعد از آنکه این صفحات رنک گرفتند به شرکت های رقیب پیام می دهید که برای لینک شدن این صفحات به سایت هایشان میتوانند مبلغی را بپردازند. این تکنیک گاهی جزء تکنیک های کلاه سیاه هم طبقه بندی می شود. یک روش سوء استفاده از این روش این است که شما می توانید در یک دامنه جداگانه به تمام رقبایتان لینک بدهید و سپس به گوگل گزارش دهید که سایت های رقبایتان لینک خریده اند.

8- در مجلات آنلاین لینک خریداری کنید

مجلات آنلاین به کاربران امکان می دهند که با پرداخت مبلغی دیگر لینک های تبلیغاتی را نبینند. اما بازهم تعداد کاربرانی که تبلیغات این سایت ها را مشاهده می کنند زیاد است. خرید بک لینک جزء تکنیک های کلاه سیاه است. سئو کاران کلاه خاکستری بجای پرداخت هزینه برای خرید تعداد بیشماری بک لینک تنها تعداد کمی بکلینک از سایت های بسیار متعبر تهیه می کنند.

9- تولید اخبار

سایت های خبری بندرت به منبعی واقعی اشاره می کنند. بنابراین می توان به راحتی با کمی تغییر خبر، آنها را در سایت خود منتشر کرد. اخباری مانند گسل ها و زلزله در حال حاضر در ایران بسیار پر مخاطب است و براحتی در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شود.


10- لینک از خیریه ها

اگر می خواهید لینک رایگان با کیفیت داشته باشید. یکی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری برای دریافت چنین لینک هایی این است که یک دکمه پرداخت به یک نهاد خیریه در سایت خود قرار میدهند. سپس از سازمان خیریه میخواهند که در سایت شان برای تائید به سایت یک لینک به آنها بدهد.

با این روش لینکی دارند که گوگل به آن امتیاز منفی نمی دهد.

11- استفاده از برخی تکنیک های کلاه سیاه

از 8 تکنیک سئو کلاه سیاه میتوان با احتیاط برای سئو کلاه خاکستری سود جست. منظور از احتیاط استفاده حداقلی از این تکنیک ها است. در سئو کلاه خاکستری میتوان این تکنیک ها را برای رقبا نیز پیاده کرد تا امتیاز منفی رقبا افزایش یابد.

  • محتوای غیر مجاز را تبلیغ کنید. (معرفی سایت هایی که آهنگ های خوانندگان را بصورت کپی قرار میدهند و مانند آن. )
  • گوگل بولینگ: در این روش شما تکنیک های کلاه سیاه را برای رقبایتان اجرا و سپس سایت آنها را به گوگل گزارش میکنید. با این روش آنها رتبه خود را به شما خواهند داد.
  • عفونی کردن سایت: سایت هایی که امنیت پایینی دارند را با قرار دادن در معرض هک دچار افت رتبه می کنند.
  • حرف های نامربوط زدن در کامنت سایت های رقبا
  • با واژه های ناخواسته به سایت رقبا در انجمن ها لینک دادن.
  • محتوای کپی ایجاد کردن
  • کلیک کنید های تقلبی
    به صفحه ای که در سایت رقبا وجود ندارد لینک تقلبی ایجاد می کنید. مثلا یک لینک با عنوان گلزار دوباره ازدواج کردن در صفحه اجتماعی پر مخاطبی قرار می دهید که به یک صفحه از سایت رقیب که وجود ندارد لینک شده است. به این ترتیب تعداد کد 404 سایت رقیب بشدت بالا می رود.
  • شاخص کردن سایت رقبا با عبارات ناخواسته در شبکه های اجتماعی
    مثالا فرض کنید یک شرکت طراحی سایت نوپا بخواهد رتبه یک شرکت با سابقه را برباید و برای اینکار در شبکه های اجتماعی یک تبلیغ ایجاد می کند و در آن واژه تبلیغاتی خود را این چنین می نویسد: سئو کلاه سیاه بصورت حرفه ای را به ما بسپارید. و به سایت رقیب لینک می دهد. به این ترتیب این تبلیغ را هنگام بازاریابی به مشتریان نشان می دهد و می گوید فلان شرکت با تکینیک کلاه سیاه سایت را سئو می کند.

12 - دستکاری کلمات کلیدی

در این روش شما کلمات کلیدی را دستکاری می کنید تا به موتورهای جستجو را فریب دهید و آنها گمان کنند که این دو کلمه به هم مرتبط هستند. مثال: فروش باتری ماشین در تهران را با کلمه کلیدی فروش ماشین در تهران توسط شرکت فلان جایگزین می کند. و با لینک هایی که واژه فروش باتری و نام شرکت در آنها است به این صفحه لینک می دهند. این روش بسیار زمانبر است. اما نتیجه آن این است که گوگل نام شرکت را به جستجو کنندگان خدمات مربوط به آن شرکت پیشنهاد می دهد. یعنی هنگامی که شما در گوگل برای فروش باتری ماشین را جستجو می کنید. گوگل به شما پیشنهاد می کند که فروش باتری ماشین آن شرکت بخصوص را هم مشاهده کنید.

13- از توضیح سرویس اصلی برای پنهان کردن محتوای نامربوط استفاده میشود

در این تکنیک یک واژه ترند را می خواهند در صفحه ای قرار دهند. ولی برای جریمه نشدن یک مقدمه از سرویس اصلی سایت خود را اضافه می کنند. و سپس محتوای مرتبط با کلمه ترند را قرار میدهند. به این ترتیب موتور جستجو و کاربر هر دو فریب می خورند و جریمه ای هم در کار نیست. مثال: شما برای کلمه کلیدی دانلود سریال شهرزاد تبلیغ می کنید. ولی در صفحه خود ابتدا یک قسمت را به توضیح کلی سایت اختصاص می دهید. سپس در بخشی مجزا لینک دانلود سریال را قرار می دهید. به این ترتیب هم موتور جستجو و هم کاربر مشکلی با این کار شما نخواهند داشت.

14- سوء استفاده از ثبت سایت در وب مستر

یک دامنه در وبمستر ثبت کنید و یا به دامنه ای پول بدهید که فایل HTML معرفی سایت شما را در هاست خود بارگذاری کند و سپس برای آن دامنه چند صفحه ایجاد کنید که به سایت خودتان ریدارکت میشوند. اینکار هنوز جزء تکنیک های کلاه سیاه محسوب نمی شود. ولی باید انتظار داشت که گوگل بزودی این روش را نیز جریمه کند.

 

 

روش های سئو کار کلاه خاکستری

 

15- محتوای کپی شده حرفه ای

در این روش محتوای کپی شده را ویرایش می کنند تا واژگان آن با محتوای اصلی متفاوت باشد ولی همان مفاهیم را القاء کند. اگر تمام واژگان تغییر کنند. موتورهای جستجو قادر به تشخیص کپی بودن مطلب نخواهند شد. سئو کاران کلاه خاکستری برای آنکه این روش کاملا امن باشد بجای استفاده از یک سایت از چند سایت محتوا می دزدند و متن محتوا را تغییر میدهند. افزودن نکات به یک مقاله کپی شده میتواند کاربر و موتورهای جستجو را وادار کند که به مقاله شما بعنوان یک مقاله مستقل با ارزش نگاه کند.

16- یاداشت منفی بنویسید

مردم عاشق خواندن نظرات مخالف هستند. مطالب زرد و نقد های منفی توسط مردم بسیار بیشتر از مطالب مفید و مثبت مورد استقبال قرار داده می شوند. مثال : در یک سایت فیلم بجای معرفی سابقه حرفه ای نیوشا ضیغمی، از شایعات مربوط به ثروت همسرش و یا شایعه مادر شدنش مطلب می نویسند. تحقیقات نشان داده این مطالب بیشتر خوانده شده. بیشتر به اشتراک گذارده شده. بیشتر مورد بحث قرار می گیرند.

17- زنجیره لینک

در این روش چندین سایت به هم بصورت زنجیر وار وابسته هستند و کاربر را به مراجعه به سایر سایت ها هدایت می کنند. برای جریمه نشدن در این روش هر سایت تنها باید یک سایت در حلقه لینک های خود داشته باشد.

18- پرداخت هزینه برای تبلیغ

نویسندگان برای نوشتن مطلب تبلیغی برای سایت و محتوای شما هزینه هایی را دریافت می کنند. از وبلاگ نویسیان برتر دعوت کنید که در ازای دریافت هزینه برای شما یک تبلیغ بنویسند.

19- قرادادن کالای رایگان

بسیاری از سایت ها امکان ارائه خدماتی بصورت رایگان را دارند. یکی از روش های افزایش میزان بازخورد این سایت ها قرار دادن کلاها و خدماتی بصورت رایگان است. این روش که در سئو کلاه سفید هم قابل استفاده است؛ کاربرواقعی را هدف قرار میدهد و یک تکنیک قانونی بازاریابی محسوب می شود.

20- جابجا کردن محتوا

شاید اسم این تکنیک را نشنیده اید. اما این تکنیک بسیار موثر است. همگی می دانیم که گوگل در صفحات داخلی اولین لینک داخلی به یک صفحه را مد نظر قرار می دهد. و اگر در یک صفحه داخلی مثلا صفحه اصلی سایت با کلمه کلیدی HOME در نوار منو لینک دهید. گوگل دیگر با لینک های دیگری که در محتوای خود برای صفحه اصلی ایجاد کرده اید توجه نمی کند. بنابراین میتوان باجابجا کردن کدهای یک سایت به رتبه گیری یک صفحه کمک کرد.این موضوع برای ساید بار هم صحت دارد. یعنی اینکه بیشتر طراحان سایت به این موضوع که ابتدا کدهای محتوا را قرار دهند و بعد کدهای سایت بار را توجه نمی کنند. در حالی که این امر بسیار مهم است.

لیست بهترین وبلاگ های طراحی سایت و سئو

  1. http://seowebdesigning.blogtez.com/
  2. http://webdesigning.niloblog.com
  3. http://seokav1.avablog.ir
  4. http://webonline.monoblog.ir/
  5. http://web-designing.bigsite.ir/
  6. http://web-designing1.monoblog.ir/
  7. webdesigner-seo.blogsky.com
  8. www.seowebkar.LoxBlog.Com
  9. https://webkav.persianblog.ir/
  10. http://webdesigner.sitearia.ir/
  11. https://5deb44f310dae.site123.me/
  12. http://webdesigner55.rozblog.com/
  13. http://webdar.chatblog.ir/
  14. http://seokav.chatblog.ir/

اصطلاحات رایج در سئو


اصطلاحات رایج در سئو، برای مطالعه دقیق سئو و یا استخدام بعنوان یک سئو کار، دانستن اصطلاحات رایج در سئو ضروری است. در این مقاله اصطلاحاتی که هر سئو کاری باید بداند را معرفی کرده ایم.

 

اصطلاحات رایج در سئو

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1- نام الگوریتم های گوگل و نحوه عمل آنها

  • گوگل پاندا
  • مرغ مگس خوار
  • گوگل پنگوئن
  • گوگل دنس

این چهار  الگوریتم معروفترین الگوریتم های گوگل هستند که همانطور که گفتیم هر سئو کاری باید با نحوه کار آنها آشنا باشد.

الگوریتم گوگل پاندا 

این الگوریتم با بررسی کیفیت محتوا؛ سایت های بی محتوا را از نتایج گوگل حذف می کند. حساسیت این الگوریتم به نسبت کد به محتوا و کپی بودن یک محتوا است.

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار با بررسی کلمات کلیدی در تعیین رتبه سایت در گوگل نقش بازی می کند. ممکن است زیاده روی در بکارگیری کلمات کلیدی و یا استفاده از کلمات کلیدی ترند شده باعث حذف سایت از نتایج گوگل شود.

الگوریتم گوگل پنگوئن

سایت های اسپم را براساس تعداد لینک خارجی و تعداد لینک واردشده به سایت شناسایی می کند. خرید یا فروش بکلینک توسط این الگوریتم شناسایی می شود.

الگوریتم گوگل دنس

این الگورتیم با حذف یک سایت از نتایج جستجو میزان کاربر وفادار آن را مشخص می کند. سپس بر اساس آن  رتبه جدیدی در گوگل به آن سایت می دهد.

2- اصطلاحات رایج در سئو داخلی (On page seo)

  • سئو داخلی (on page seo)
  • متن لنگر شده (anchor text) انکور تکست
  • نقشه سایت (Site map)
  • Robot text
  • طراحی ریسپانسیو
  • عکس های وکتور در وب (SVG)
  • صفحات موبایلی (AMP)
  • صفت ALT تصاویر
  • کلمات کلیدی
  • تگ های متا (meta tags)
  • متای کلمات کلیدی(Meta keyword)
  • متای توضیحات (meta description)
  • عنوان صفحه
  • تگ های عنوان بندی صفحه
  • لینک های فالو و نو فالو(Follow & NoFollow)
  • چگالی کلمات کلیدی (Keyword Density)
  • متن های پنهان (Invisible Text)
  • ریدایرکت (Redirect)
  • اسپم (Spam)
  • اعتبار دامنه و اعتبار صفحه (PA , Da)
  • تعداد درخواست به سرور (Request or hit)

سئو داخلی (on page seo)

کلیه فرایند های سئو که در داخل سایت انجام می شوند را سئو داخلی می گویند. این فرایند ها شامل : کد نویسی، محتوا گذاری، نقشه سایت و تمام موارد ذکر شده در بالا می باشند.

متن لنگر شده یا انکر تکست (anchor text)

یک تگ a به شما اجازه می دهد که یک متن یا یک تصویر را به صفحه ای دیگر لینک دهید. متنی که درون تگ a قرار دارد را anchor text می گویند. مثال:

<a href=www.we4.ir>متن لنگر شده </a>

نقشه سایت (Site map)

نقشه سایت فایلی است که کلیه صفحات سایت را به صورت درختچه ای در خود نگه میدارد. هر سایت حتما باید حداقل یک نقشه با پسوند XML داشته باشد. بهتر است سایت ها علاوه بر داشتن نقشه های XML که برای موتور جستجو قابل خواندن هستند. نقشه هایی با پسوند ASP  یا PHP را نیز برای کاربران ایجاد کنند.

Robot text

فایلی متنی با نام Robot.text که در ریشه اصلی سایت در سرور قرار داده می شود. این فایل به موتورهای جستجو اعلام می کند که اجازه دسترسی به چه اسنادی را ندارند.

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به معنی آن  است که سایت را در هر دستگاهی با هر ابعادی که به نمایش در بیاوریم. بدرستی نمایش داده شود. در طراحی ریسپانیو طول و عرض عناصر برحسب درصد محاسبه می شود.

عکس های وکتور در وب (SVG)

SVG یک تگ است که در آن مختصات نقاطی را درج می کنند. این نقاط با خطوط به هم وصل شده و اشکال گوناگونی را ایجاد می کنند. با توجه به اینکه SVG تماما با کد ایجاد میشود. ابعاد تصاویر ایجاد شده توسط آن میتواند بدون افت کیفییت بی نهایت بزرگ و یا کوچک شود. فتوشاپ با کمک ابزار های رسم شکل مانند ابزار تایپ، ابزار PEN، ابزار مستطیل، بیضی، خط، چندوجهی، ابزار رسم شکل سفارشی، میتواند کد های SVG تولید کند.

صفحات موبایلی (AMP)

ایجاد یک سایت با کدهایی ساده تر برای دستگاه های موبایل با کمک دستورات AMP انجام میشود. AMP در حقیقت پروژه گوگل برای بهینه کردن سایت ها برای موبایل ها است. در AMP  شما میتوانید اسلایدر، کد های جاوا و... را حذف کنید تا موبایل ها با سرعت بیشتری صفحات وب را باز کنند. نکته : سایت های AMP از کاربر موبایل می پرسند که آیا میخواهد به نسخه موبایل منتقل شود یا خیر. بنابراین حتی در صورتیکه سایت را AMP طراحی کرده باشید. باید سایت ریسپانسیو هم باشد. تا اگر کاربری مایل به انتقال به صحفه ویژه موبایل نبود. همچنان سایت را بدرستی مشاهده کند.

صفت ALT تصاویر

کلیه اصلاحات HTML را میتوان در ذیل اصطلاحات سئو داخلی لیست کرد. اما این کار سودی برای کاربر و خواننده ندارد. دلیل آنکه اصطلاح ALT برای تصاویر را انتخاب کرده ایم. این استکه: نبودن این صفت موجب بروز خطا در سئو میشود. در HTML تگ ها دو نوع صفت دارند صفات GLOBAL : که صفاتی هستند که میتوان به همه تگ ها نسبت داد. و صفاتی که تنها به تگ خاصی نسبت داده میشوند. صفت ALT متن جایگزین ایجاد می کند. و برای تگ های img,area,inpup بکار میرود. وجود صفت ALT برای تصاویر اجتناب ناپذیر است و بیشتر نرم افزارهای مدیریت محتوا در صورت عدم وجود این صفت خودشان این صفت را با مقدار تهی ایجاد می کنند. تا با بروز خطای در سئو مواجه نشوند.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، کلماتی هستند که در تگ متا Keyword درج می شوند. این کلمات برای آن است که به موتورهای جستجو بگوییم موضوع اصلی صفحه ما در باره چیست.

تگ  های متا (meta tags)

تگ های متا اطلاعاتی مانند زبان سایت، نحوه ترجمه سایت، کلمات اصلی سایت، موضوع سایت و غیره را به اطلاع موتور جستجو می رسانند.

متای کلمات کلیدی(Meta keyword)

در این متا عبارات کلیدی یا کلمات کلیدی نوشته شده و هر کلمه ای از کلمه دیگر با یک ویرگول جدا می شود.

متای توضیحات (meta description)

توضیحاتی درباره محتوای صفحه را بصورت یک پارگراف در این تگ می نویسند.

عنوان صفحه:

در تگ Title در بخش Head سایت نوشته می شود. عنوان صفحه در نتایج جستجو بصورت لینکی، کاربر را به صفحه مد نظر هدایت می کند. بنابراین از نظر سئو بسیار حائز اهمیت است.

تگ های عنوان بندی صفحه:

تگهای H1-6 هستند که عناوین داخل صفحات را مشخص می کنند. گوگل با کمک این عناوین ارتباط سایت باکلمات کلیدی را تائید می کند. صرف وجود ارتباط معنایی میان تگ های عنوان بندی و کلمات کلیدی برای جریمه نشدن در گوگل کافی است. برای بدست آوردن رتبه های بهتر در گوگل باید عین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ های عنوان بندی قرار داد.

لینک های فالو و نو فالو(Follow & NoFollow)

لینک ها یا بهتر بگوییم تگ a صفتی به نام rel دارد این صفت میتواند مقادیری مانند : HOME,Fallow,NoFallow,Auther,Publisher و... بگیرید. مقدار Follow نشان میدهد که صفحه مبدا و مقصد لینک محتوای مرتبطی دارند. مقدار NoFollow نشان میدهد که دو صفحه مبدا و مقصد فاقد هرگونه ارتباطی هستند. لینک های تبیلغاتی را بصورت NoFollow درج می کنند.

چگالی کلمات کلیدی(Keyword Density)

تعداد دفعاتی که دقیقا تمام عبارت کلیدی در متن تکرار می شود را چگالی کلمات کلیدی می نامند. الگوریتم های گوگل تعداد کلمات کلیدی را بر تعداد کل کلمات بکار رفته در صفحه تقسیم می کنند و نسبت بکارگیری کلمات را محاسبه می کنند.

متن های پنهان (Invisible Text)

متنی که رنگ آن با پس زمینه یکی شده تا قابل روئیت نباشد. هدف از قرار دادن چنین متنی این است که سایت را با محتوایی متفاوت از آنچه هست به موتورهای جستجو معرفی کنند. مثال در سایتی تگ های H1-6 و محتوایی در ارتباط با زلزله تهران و فعال شدن گسل ها قرار داده شده و تمام این متن با پس زمینه هم رنگ می شود. و هنگامیکه کاربر به این صفحه مراجعه می کند. تنها تبلیغ فروش قرض لاغری پیشنهاد شده توسط دکتر فلانی را مشاهده می کند.

ریدایرکت (Redirect)

در سئو داخلی ریدایرکت عبارتست از انتقال محتوای یک صفحه سایت به صفحه دیگر و اعلام این موضوع به گوگل. ریدایرکت به سایت های خارجی هم می تواند صورت گیرید. که در بحث سئو داخلی جای نمی گیرد.

اسپم (Spam)

کلیه فعالیت هایی که باعث شود کاربر فریب بخورد را می توان اسپم نامید. اسپم شامل مواردی مانند لینک به سایت های خارجی نا مرتبط، قرار دادن محتوای نامرتبط، متنهای پنهان و متن های کپی شده بی ارزش و... می باشد.

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه (PA , Da)

اعتبار دامنه مجموع اعتبار صفحات موجود در آن دامنه است. اعتبار صفحه بر اساس مواردی مانند جایگاه در گوگل و تعداد لینک به صفحات داخلی و لینک به صفحات سایت های دیگر محاسبه میشود.

تعداد درخواست به سرور (Request or hit)

قراردادن یک متن از صفحه دیگر و یا یک عکس و یا یک ویدئو به سرور یک درخواست خواهد  فرستاد. تکنولوژی هایی مانند آنگولار و ای جاکس میتوانند تعداد درخواست به سرور را کاهش دهند. مثال در آنگولار شما بدون ارجاع به سرور می توانید محاسباتی را انجام و نتیجه را به کاربر ارجاع دهید.

3-  اصطلاحات رایج در سئو خارجی(Off page Seo)

  • کلیه اصلطلاحات مربوط به بازاریابی آنلاین
  • کلیه اصلاحات مربوط به آنالیز سایت
  • کلیه اصطلاحات مربوط به کمپین های تبلیغاتی

وقتی برای تهیه این بخش به کتب اصلاحات بازاریابی مراجعه کردم و با بیش از صد صفحه اصطلاح مواجه شدم. به این نتیجه رسیدم که نمی توان تمام اصطلاحات سئو را در یک مقاله گنجاند. بنابراین بهتراست اصطلاحاتی را معرفی کنم که کاربرد بیشتری دارند.

4- اصلاحات پر کاربرد بازاریابی آنلاین در سئو

  • بازارایابی ( Marketing)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social marketing)
  • بازرایابی کمپین های ایمیلی (email campaign)
  • بازاریابی محتوا (Content marketing)

بازاریابی

بازاریابی در سئو به معنای یافتن مخاطب واقعی برای محتوای تولید شده در سایت است.

بازاریابی شکبه های اجتماعی

انجام فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تویتر و فیسبوک و... میباشد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل به کاربرانی که برای دریافت ایمیل از محصولات جدید ثبت نام کرده اند.

بازاریابی محتوا

تولید و عرضه محتوا با ارزش و در ارتباط با کالا و خدمات تولید شده به منظور جذب مخاطب بیشتر.

  • کلیه اصلاحات مربوط به آنالیز سایت

با توجه به اینکه حداقل ده نرم افزار درجه یک برای آنالیز سایت وجود دارد. توضیح تمام اصلاحات موجود در این نرم افزار ها خود به چندین کتاب نیاز دارد. بنابراین در این قسمت هم تنها به چند اصطلاح بسیار پر کاربرد در این زمینه اشاره می کنیم.

  • گوگل آنالیتیکس
  • گوگل تگ منیجر
  • ترافیک (Traffic)
  • نرخ از دست دادن مخاطب(Bounce Rate)
  • جستجو در سایت توسط ربات های موتورهای جستجو (Crawl)
  • عدم توان جستجوی بخشی از سایت توسط ربات های موتورهای جستجو (Crawl Errors)

گوگل آنالیتیکس

ابزاری برای بررسی های کامل سایت. این ابزار توسط گوگل ایجاد شده است.که ایران را تحریم کرده است. بدلیل عدم امکان نصب ابزار های دورزدن تحریم ها بر روی سرور (طبق قوانین سازمان تنظیم قوانین مقررات ارتباطات رادیویی) از سایت های جایگزین گوگل آنالیتیکس برای آنالیز سایت استفاده میشود.

گوگل تگ منیجر

ابزاری برای آنالیز رفتار مخاطب است که توسط گوگل ایجاد شده است. این ابزار نیز اکنون به دلیل تحریم ایران قابل دسترس نیست.

ترافیک (Traffic)

در سئو به معنی تعداد کاربری است که به سایت مراجعه می کنند. ترافیک میتواند واقعی و یا مصنوعی باشد. ترافیک واقعی خود به دو بخش ترافیک منجر شده با خرید و ترافیک عدم منجر شده به خرید تقسیم می شود.

نرخ از دست دادن مخاطب (Bounce Rate)

در صورت بروز مشکل در روند خرید از سایت مشتریان به خریدار تبدیل نمی شوند. این موضوع را با نرخ خروج مخاطب اندازه گیری می کنند.

جستجو توسط ربات های گوگل (Crawl)

این اصلاح که گاهی در فارسی به آن خزیدن می گویند. عبارت است از سنجش تمام زیر شاخه های سایت توسط موتورهای جستجو.

عدم توان بررسی قسمتی از سایت (Crawl Errors)

صاحبان سایت و نرم افزارهای موبایلی گاهی به گوگل اجازه دسترسی به پوشه هایی را نمی دهند در این حالت گوگل به شما یک Crawl Error بازگردانی می کند. نکته : اگر پوشه جاوا اسکریپت و مانند آن را از دسترس گوگل خارج کنید با مشکل سئو مواجه می شوید.

5- اصطلاحات پر کاربرد مربوط به کمپین های تبلیغاتی

  • کمپین ایمیلی
  • کمپین فیسبوکی
  • کمپین شبکه های اجتماعی
  • کمپین تبلیغاتی گوگل (PPC)

کمپین ایمیلی

تبلیغات در ایمیل که در بالا نیز معرفی شده است.

کمپین فیسبوکی

در این کمپین از کلیه مخاطبان خود دعوت می کنیم که به صفحه ما بیایند و کالا و یا خدمات جدید ما را مشاهده و به اشتراک بگذارند.

کمپین شبکه های اجتماعی

در این کمپین ها بنر های تبیلغاتی ایجاد و در سرتاسر شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

کمپین تبلیغ گوگل (PPC)

با پرداخت مبلغی به گوگل سایت در لینک اول گوگل قرار می گیرد و به با هر کلیک مبلغی از حساب سایت کم می شود.  

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com/
  2. http://webonline.niloblog.com/
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com/
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir/
  9. http://webkavan.sitearia.ir/
  10. https://5deb45e47d646.site123.me/
  11. https://webkaran.blog4ever.com/
  12. http://seowebkaran98.rozblog.com