تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

سایت بازی انفجار تاک تیک


سایت تاک تیک همان طور که میدانید خلاصه به بازی های پیش بینی نمی شود و شما می توانید یک کازینو حرفه ای را هم در دسترس داشته باشید . این کازینو بازی های زیادی را از قبیل انفجار ، مونتی ، رولت ، پوکر ، بلک جک وچندین بازی دیگر را پوشش داده است . شما میتوانید تمام بازی های کازینویی را یک جا داشته باشید . بازی انفجار در سایت تاک تیک بسیار محبوب و شلوغ است.

ابتدا از همه می دانید که بازی انفجار امروزه جز بازی های محبوب می باشد و همه دیگر تا حدود زیادی با شرایط آن اشنا هستید . در این مورد جالبست بدانید که سایت شرط بندی تیک تاک برای این بازی خود یک الگوریتم آپدیت شده را به کار گرفته است که توانسته امروز برای شما علاقه مندان ضرایبی به مراتب بالاتر را تولید کند .

https://bazienfejar.com/4271367-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%aa-%d9%86%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-2.html

ای بی تی 90 انفجار

یکی از برترین مواردی که شما را مجاب به انتخاب این سایت می کند در واقع بازی انفجار abt90 میباشد . شما حتی اگر بازی انفجار و شرایط موجودش را آموخته باشید باز هم می توان در آموزش بازی انفجار ای بی تی 90 نکاتی جدید و فوق العاده را برای رسیدن به نتیجه های بهتر در دسترس داشته باشید . پس بدون توجه به هر فاکتوری فیلم آموزش مربوط به سایت ای بی تی 90 انفجار را مشاهده و بعد اقدام به شرط بندی کنید .

برای بازی انفجار ای بی تی 90 شما می توانید پیش روی خود شرایط واقعا فوق العاده را مشاهده کنید که خب مهم ترین آن ها همین الگوریتم استفاده شده است . در موارد کمی می توان شرایطی را پیدا کرد که سایت شرط بندی شرایطی را به وجود بیاورد که الگوریتم تعیین شده اش به مراتب ضریب های بالاتری را تولید کند . وجود این الگوریتم ضریب بالا برای بازی انفجار می تواند برگ برنده شما در انتخاب ای بی تی نود یا ای بی تی 90 انفجار باشد . البته شما موارد دیگری را هم از قبیل کاربران حرفه ای ، ترفند بازی انفجار ساشا سبحانی ، اپلیکیشن اختصاصی بازی انفجار ، واریز سود آنی ، درگاه بانکی و ..... را در دسترس دارید که هر کدام می توانند برای شما سود های بی نظیری را به همراه داشته باشند .

https://bazienfejar.com

 

سایت بازی انفجار تاینی بت

از انجایی که بازی جذاب انفجار یک بازی پر طرفدار و پر درآمد می باشد سایت تاینی بت این بازی را به عنوان اصلی ترین بازی خود معرفی کرده و این بدین معنی نیست که سایت پیش بینی تاینی بت بازی های دیگری ندارد . بلکه شما در این مورد با یک سایت کامل رو به رو هستید . از بازی های پیش بینی گرفته تا بازی های کازینو همه و حتی بازی مونتی هم در این سایت ارائه شده است که می توان از آن هم دیدن کنید . برنامه نویس این دو بازی یک نفر می باشد که خب این نوید را به شما میدهد که در آن بازی هم سود های خوبی برای شما وجو دارد . پس باید متوجه شده باشید که بازی انفجار تاینی بت را ازدست نباید بدهید .

 

https://bazienfejar.com/427-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1.html

افزونه ویژه گوگل برای وردپرس


گوگل یک افزونه وردپرس ساخته است و به رایگان در اختیار همه قرار داده است. افزونه ویژه برای وردپرس معرفی شده گوگل “سایت کیت site kit”  نام دارد. در دپارتمان طراحی سایت و سئو نوین مارکتینگ در روز اول معرفی این افزونه ویژه برای وردپرس ما با جدیت به بررسی آن پرداختیم. اما از همان روز اول این اقدام گوگل برای ما چندان شگفت انگیز نبود و همین موضوع سبب شد که در نوین مارکتینگ تصمیم بگیریم با اندکی تأخیر و احتیاط این افزونه را بررسی کنیم.

افزونه ویژه برای وردپرس

افزونه ویژه برای وردپرس

شاید اقدام گوگل برای ساخت یک افزونه برای وردپرس امری کاملا جدید است. این که این کار گوگل یک حرکت استراتژیک است و خبر از فعالیت‌های بعدی گوگل با این رویکرد می‌دهد یا نه موضعی است که کاملا زمان آن را مشخص می‌کند. گوگل در وبسایت رسمی اش و البته حساب توییتر خود هیچ توضیحی درباره این روند و تفکر ارائه نکرده است.

به سراغ سایت کیت برویم. افزونه‌ ویژه برای وردپرس که کارش داشبورد سازی در وردپرس است. بله اگر خیال کردید که گوگل یک ذره سعی کرده است که است به بهبود شرایط سئو در وردپرس کمک کند سخت در اشتباهید.

اطلاعات گوگل ادسنس، گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و پیج اسپیدز اینسایتس در افزونه سایت کیت جمع می‌شود شما در یک داشبورد روی وردپرس می‌توانید این اطلاعات را داشته باشید.

من به عنوان یک وب مستر و سئو کار همیشه ابتدای صبحم را با باز کردن و بررسی کردن گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مستر شروع می‌کنم. ادسنس هم که در ایران عملا کار نمی‌کند. از دیگر سو اطلاعات آنالیتیکس و سرچ کنسول آنچنان گسترده و پیچیده‌اند که برای گزارش گیری  و آنالیز کامل از آن شاید یک روز کامل زمان نیاز داشته باشید.

پس به وضوح در می‌یابید که این داشبورد جدید چندان کارآمد نیست. این نظر ما با آمار‌های جهانی از سایت خود وردپرس هم کاملا تأیید می‌شود. از ۳۱ اکتبر تا به امروز ۱۶۵۰۰۰ نصب برای این افزونه ثبت شده است. این تعداد برای یک چنین افزونه‌ای با این اسم و رسم کاملا کم حساب می‌شود. به یاد داشته باشید که وردپرس فقط ۱۷۰۰۰ کد نویس و توسعه دهنده دارد و نزدیک به ۳۰ % تمام محتوای وبسایت‌های کل دنیا با وردپرس نشر می‌یابد.

افزونه ویژه برای وردپرس

افزونه ویژه برای وردپرس

همین طور روند نصب‌های ثبت شده برای این افزونه نیز چندان روند رو به رشدی حساب نمی‌شود و فراز و فرود‌های معنی داری را شاهد است.

افزونه ویژه برای وردپرس

افزونه ویژه برای وردپرس

این آمار‌ها را باید با سه و نیم ستاره از ۵ ستاره امتیاز به دست آمده همراه کنیم تا به نمایی بسیار مناسبی برای تصمیم گیری درباره نصب این افزونه ویژه برای وردپرس برسیم. من جای شما بودم چندان محلی به این افزونه وردپرس نمی‌گذاشتم به خصوص در ایران که ادسنس کار نمی‌کند. البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیپی‌های ایران برای ادسنس و آنالیتیکس بسته است و این افزونه بخصوص در به دست آوردن آمار‌های آنالیتیکس مشکل دارد و ما گزارش‌هایی در این باره هم دریافت کرده‌ایم.

سایت کیت برای کسانی که دسترسی محدود به وردپرس دارند و چندان هم توان بررسی چند پلتفرم گوگل را ندارند بسیار مناسب است. شما ابا این افزونه می‌تواید هر روز به رئیس خود گزارش پیشرفت سایت خود را بدهید البته اگر همه چیز به خوبی کار کند.

نکته آخر درباره این افزونه اقدامات موازی گوگل است. در خبر قبلی نوین مارکتینگ که در همین آبان ۹۸ منتشر شد، خوانید که بخش سرعت با شباهت‌ها و فرق‌هایی خاص به گوگل سرچ کنسول اضافه شده است. حالا شما سرعت را در سه جا دارید ۱. پیج اسپید اینسایتس ۲. گوگل سایت کیت  ۳. گوگل سرچ کنسول. دلیل این تکرار آمار‌ها اساسا بر ما معلوم نیست اما هر چه که هست ما را به این موضوع واقف می‌کند که سرعت سایت و صفحات آن هر روز برای گوگل مهم تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:    دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته        دوربین مداربسته اصفهان       دوربین مداربسته شیراز

پاپ آپ چیست ؟

پاپ آپ چیست ؟ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام ورود به یک سایت ناگهان پنجره‌ای در بالا و یا در وسط صفحه باز می‌شود و با نشان دادن پیغامی کوتاه شما را به انجام کاری مانند وارد کردن ایمیل یا خرید آخرین کتاب الکترونیکی و یا شرکت در جشنواره دعوت می‌کند. در این مقاله به اهمیت استفاده از پاپ آپ و معرفی انواع آن می‌پردازیم.

به‌صورت کلی به هر نوع پنجره جدیدی که مانع تعامل کاربران با صفحه اصلی شده و از کاربر می‌خواهد کار خاصی را انجام دهد، پاپ آپ گفته می‌شود.

پاپ آپ چیست - نوین مارکتینگ

از پاپ آپ عمدتا برای تبلیغ محصولات یا خدمات و افزایش میزان بازدید وب‌سایت، اطلاع‌رسانی‌ها و… استفاده می‌شود. زمانی که در اینترنت جستجو کنید: پاپ آپ چیست؟ اغلب با نام پنجره مزاحم از آن یاد می‌شود زیرا بدون اجازه کاربر نمایش‌ داده می‌شود و اگر کاربر نتواند از دست آن خلاص شود به سرعت سایت را ترک کرده و این موضوع نرخ پرش سایت را افزایش می‌دهد و می‌تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما داشته باشد.  بنابراین مهم است که انواع پاپ آپ را به درستی بشناسید. 

 

چرا باید از پاپ آپ استفاده کنیم؟

پاپ آپ چیست - چرا باید از پاپ آپ استفاده کنیم؟

دیده شدن

همانند تبلیغ در گوگل که به بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پاپ آپ نیز قابلیت جلب توجه بالای آن است. به طور مثال برای پاپ آپ‌های بدو ورود، بازدیدکنندگان بالافاصله که وارد سایت شما می‌شوند، اولین چیزی که به چشمشان می‌خورد، پاپ آپ است. پاپ آپ بلافاصله توجه‌ها را بخود جلب می‌کند. طراحی بصری آن، بسیار در اثرگذاری پاپ آپ اهمیت دارد. پاپ آپ‌ها معمولا ۵۰ درصد از بنرها موفق‌تر عمل می‌کنند و مهم‌ترین مزیت استفاده از آنها، این است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

پاپ اپ‌های سفارشی شده

 پاپ آپ‌ها کاملا قابل شخصی‌سازی هستند و برای استفاده از آنها لازم نیست، سبک و یا برند خود را زیر پا بگذارید. شما همچنین می‌توانید تجربه کاربری سایت خود (UX) را با توجه به آنچه که کاربران سایت شما باید ببینند و یا روی آن کلیک کنند، سفارشی سازی کنید.

بالا بردن نرخ کانورژن (تبدیل)

پاپ آپ به افزایش نرخ تبدیل سایت کمک بسیاری می‌کند. طبق مطالعاتی که انجام شده است پاپ آپ‌ها ۱۳ برابر بیشتر از بنرها منجر به کلیک کردن کاربر و یا عضویت آنها در سایت شده‌است. اضافه کردن پاپ آپ‌هایی که به‌خوبی طراحی شده‌اند بر روی سایت شما باعث افزایش دنبال‌کنندگان، نرخ عضویت و بازاریابی بهتر برای محصولات و یا خدمات شما می‌شود. برای مثال اگر شرکت شما در حال برگزاری رویدادی خاص است، با به اجرا درآوردن پاپ آپ بر روی سایت می‌توانید درباره این رویداد به کاربران اطلاع‌رسانی کنید و از آنها بخواهید برای شرکت در آن رویداد با کلیک بر روی پاپ‌آپ به بخش ثبت‌نام بروند. در این حالت به همه بازدیدکنندگان سایت فرصتی برابر برای مشارکت در رویدادها و اخبار سایت‌تان می‌دهید.

بازخورد فوری کاربران

پاپ آپ‌ها روشی سریع و ساده برای ثبت بازخورد کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما هستند. به طور مثال اگر در صفحه سوالات متداول سایت، یک پاپ آپ قرار دهید، کاربران در صورتی که سوالی داشتته باشند و یا بخواهند ثبت نظر و شکایت کنند به راحتی می‌توانند، این کار را انجام دهند و با شما ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این روش شما بدون درنگ می‌توانید در لحظه نظرات کاربران خود را دریافت کنید و نیازهای آنها را بسنجید و بتوانید مشکلاتی را که کاربران با آن روبرو شده‌‎اند، را به سرعت حل کنید.

افزایش تمرکز بر روی یک موضوع خاص

 با وجود منوهای طولانی و بنرهای رنگارنگی که در سراسر سایت به چشم می‌خورند و مطالبی که در قسمت‌های مختلف سایت شما پراکنده شده‌اند، جلب توجه کاربران به موضوعی خاص امری بسیار دشوار به نظر می‌رسد، با استفاده از پاپ آپ‌ها شما می‌توانید توجه کاربر را فقط به یک موضوع خاص جلب کنید و از این کار در جهت اهداف خود استفاده کنید،با انتخاب کال تو اکشن (CTA) مناسب که از کاربران به طور مشخصی بخواهد کار خاصی را انجام دهند، می‌توانند باعث موفقیت شما در اجرا کردن، پاپ آپ‌ها شود.

 

چطور بهترین عملکرد را در استفاده از پاپ آپ‌ها داشته باشید؟

پاپ آپ چیست - چطور بهترین عملکرد را در استفاده از پاپ آپ‌ها داشته باشید؟

اما سوالی که پیش می‌آید این است که چطور باید مطمئن شوید که به درستی از پاپ آپ استفاده می‌کنید و باعث آزار بازدیدکنندگان نمی‌شوید؟

مطلبی مرتبط و ارزشمند ارائه دهید

شاید بزرگترین ایراد پاپ آپ‌ها این باشد که به جای اینکه توجه را به صفحه سایت جلب کنند، مانع دیده شدن صفحه سایت می‌شوند. وقتی این مسئله بیشتر مشکل‌ساز می‌شود که پاپ آپ یا ربطی به مطلب صفحه‌ای که کاربر در حال بازدید از آن است، ندارد و یا این پاپ آپ برای کاربر بی‌ارزش است و یا بازدیدکننده به آن علاقه‌ای ندارد.

برای تقویت تعامل با پاپ آپ و بهبود تجربه کاربران بر روی سایت، بهتر است این مشکل را رفع کنید و مسائلی را در پاپ آپ مطرح کنید که هم برای بازدیدکننده با ارزش باشد و هم با مطالب سایت هم‌خوانی داشته باشد.

به نحوه تعامل کاربران با سایت توجه کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام استفاده از پاپ آپ پیش می‌آید این است که آنها در زمان نامناسبی بر روی صفحه سایت ظاهر می‌شوند و باعث آزردگی کاربران می‌شوند. در مورد تعامل بازدیدکنندگان با هر کدام از صفحات سایت اطلاعات کسب کنید و برای راه‌اندازی پاپ آپ در هر کدام از این صفحات استراتژی داشته باشید.

به طور مثال در صفحاتی که مطالب طولانی درج شده‌اند، مسیر تعامل کاربران شما از بالای سایت به پایین است و میانه مطلب محل خوبی برای ظهور پاپ آپ است. اگر می‌خواهید توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید هنگامی که کاربر تا نیمه صفحه را اسکرول کرده، زمان مناسبی برای ظاهر شدن پاپ آپ است.

اگر متوجه شدید که کاربران هنگام خرید محصولات مکث می‌کنند و به طور مثال ۳۰ ثانیه برای هر محصول زمان می‌گذارند. بهتر است بلافاصله پاپ آپ را فعال کنید و چند ثانیه زمان بدهید کاربر با صفحه تعامل برقرار کند.

از لحن مناسب استفاده کنید

اکثر پاپ آپ‌ها قالبی مشخص دارند و در آن می‌توانید از عنوان، متن و در برخی موارد از تصاویر استفاده کنید. به صورت کلی لازم نیست شما کار زیادی برای طراحی اولیه آن انجام دهید.

اما برای انتقال بهتر پیام باید از لحنی مشخص، قابل اجرا و دوستانه استفاده کنید.

لحن مشخص:

برای کاربر کامل مشخص کنید که اگر بر روی پاپ آپ کلیک کند چه اتفاقی خواهد افتاد. به طور مثال به آنها نگویید که به صفحه راهنما فرستاده خواهند شد بلکه بگویید به صفحه راهنمای ۱۰ صفحه‌ای خواهند رفت که نکته‌هایی اساسی در آن مطرح می‌شود.

قابل اجرا:

 به کاربران اطلاع دهید که از آنها توقع دارید چه کاری انجام دهند. به جای استفاده از عبارت‌هایی چون «کلیک کنید» از عباراتی استفاده کنید که باعث ترغیب کاربران برای کلیک کردن شود.

لحن دوستانه:

 به بازدیدکنندگان یادآوری کنید که این پاپ آپ توسط یک فرد ارسال شده‌است و از لحنی دوستانه و محاوره‌ای استفاده کنید. به طور مثال با جای جمله «وبلاگ ما را دنبال کنید» می‌توانید از جمله «ما دوست داریم، که هر وقت مقاله جدیدی منتشر کردیم به شما اطلاع بدیم» استفاده کنید.

تجربه موبایلی را تخریب نکنید

با توجه به صفحات کوچک موبایل استفاده از پاپ آپ‌هایی که در قالب سایت نسخه موبایل نمی‌گنجند، چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد، این کار باعث کاهش نرخ مشارکت کاربران بر روی سایت خواهد شد.

انواع پاپ آپ

پاپ آپ چیست - انواع پاپ آپ

پاپ آپ‌ها را با توجه به معیارهای زیادی می‌توان دسته‌بندی کرد، از زمان یا مکان ظاهر شدن آنها گرفته تا پیامی که منتقل می‌کنند، می‎توانند باعث تعریف مجازی درباره گروه‌بندی پاپ‌ها شود. در ادامه انواع پاپ آپ را معرفی می‌کنیم.

پاپ آپ ترک صفحه (خداحافظی)

این پاپ آپ زمانی فعال می‌شود که کاربر قصد ترک صفحه سایت و یا بستن آن را دارد، در استفاده از این نوع پاپ آپ، اختلالی در تجربه کاربری در استفاده از سایت بوجود نمی‌آید.

با توجه به اهداف شما می‌توانید در این پاپ آپ از کاربر آدرس ایمیلش را بخواهید و یا به او پیشنهاد کد تخفیف بدهد.  شما با توجه با مالک سایت باید درباره پیام نمایشی در این پاپ آپ تصمیم‌گیری کنید.

پاپ آپ زمانی

اگر کاربر برای بیش از یک دقیقه در سایت غیرفعال بوده‌است، زمان مناسبی است که به او درباره مطالب ارزشمند سایت یادآوری کنید. با این حال اگر کاربر به صفحه دیگری رفته باشد، احتمالا استفاده از این پاپ بدون فایده خواهد بود. برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید همزمان با باز شدن پاپ آپ یک صدای کلیک نیز روی سایت اجرا کنید. در استفاده از این صدا زیاده‌روی نکنید.

روشی دیگری که می‌توان از این نوع از پاپ آپ استفاده کرد این است که، برعکس حالت قبل درست زمانی که کاربر مدت زیادی را صرف سایت شما کرده‌است به او یک پیام پاپ آپ نمایش دهید. اگر در این صفحه به محصول و یا خدماتی که ممکن است مورد علاقه او باشد اشاره کنید، احتمال کلیک شدن بر روی این پاپ آپ را بالاتر می‌برید.

پاپ آپ همراه با اسکرول

پاپ آپ چیست - پاپ آپ همراه با اسکرول

همانطور که از اسم این پاپ آپ مشخص است، در حین مطالعه مطلبی بر روی سایت و هنگام اسکرول کردن برای خواندن ادامه مطلب این پاپ آپ فعال می‌شود. به طور مثال اگر فردی در حال مطالعه مقاله‌ای به عنوان «چگونه به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم» است و به قسمت «اهمیت BackLink» می‌رسد، می‌توانید از پاپ آپی با موضوع یک کتاب آنلاین با عنوان «۱۰۱ استراتژی برای تولید BackLink » استفاده کنید.

پاپ آپ کلیکی

اگر به عنوان مدیر سایت بسیار محافظه‌کار هستید، می‌توانید از این نوع از پاپ آپ استفاده کنید. پاپ آپ‌های کلیکی تنها با کلیک کاربر بر روی یک لینک و یا دکمه مشخص فعال می‌شود.

از این پاپ آپ می‌توانید برای اهداف بسیاری از جمله پیشنهاد عضویت در سایت، عضویت در خبرنامه و اهداف مارکتینگ استفاده کنید.

پاپ آپ شناور

بنرهای شناور تبلیغاتی روی سایت به عنوان پاپ آپ در نظر گرفته نمی‌شوند، اما اگر این بنرها در زمانی خاص و یا با رفتاری خاص از کاربر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند، می‌توان آن را به عنوان پاپ آپ در نظر گرفته می‌شود.

برای تاثیر بیشتر بهتر است از این پاپ آپ‌ها به جای بنر استفاده کنید تا توجه کاربران بیشتری را جلب کنید.

پاپ آپ تمام صفحه

این پاپ آپ‌ها به عنوان تهاجمی‌ترین پاپ آپ شناخته می‌شوند. همانطور که از اسمش پیداست این پاپ آپ کل صفحه را می‌پوشاند و توجه بازدیدکننده را به صورت کامل جلب می‌کند. برای استفاده از این پاپ آپ باید قصد انتقال پیام مهمی به کاربران داشته باشید. در استفاده از این پاپ آپ زیاده‌روی نکنید و تا حد امکان محتاط عمل کنید.

لایت باکس

پاپ آپ چیست - لایت باکس

این نوع از پاپ آپ با عنوان پنجره‌ای کوچکتر بر روی صفحه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، ظاهر می‌شود و در حالی که این صفحه روشن است صفحه اصلی سایت در پس زمینه به حالت تیره در می‌آید. لایت باکس یکی از پر‌مصرف‌ترین انواع پاپ آپ است.

انتخاب بهترین پاپ آپ به عواملی بسیاری چون اهداف شما، بازاریابی شما، طراحی سایت و هدف راه‌اندازی پاپ آپ بستگی دارد. کاربران در حالت پیش فرض علاقه‌ای به پاپ آپ ندارند پس باید تمام سعی‌تان را به کار بگیرید، تا توجه آنها را به خوبی جلب کنید و در جهت دستیابی به اهداف‌تان قدم بردارید.

تمام مزایا و معایب پاپ آپ را در نظر بگیرید و با دیدی باز و اهدافی روشن وارد عمل شوید. از آزمون و خطا هراسی نداشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

منبع : نوین مارکتینگ

بیشتر بخوانید: 

 دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته    دوربین مداربسته اصفهان

تبلیغات دوربین مداربسته حرارتی

مزیت نقشه حرارتی یا Heat Map در دوربین مداربسته

heat-map-cctv,,دوربین حرارتی یا Heat Map با نشان دادن مکان های پربازدید به نحوه چیدمان محصولات و   نحوه قرارگیری کارکنان در فروشگاه کمک می کند.
تکنولوژی نقشه حرارتی یاHeat Map اطلاعات ارزشمندی از نقاط پر رفت و آمد در اختیار کاربر قرار می دهد. این قابلیت مختص دوربین های تحت شبکه (IP) می باشد. با ما همراه باشید تا با طریقه عملکرد Heatmapو مزیت نقشه حرارتی آشنا شوید.

کاربرد Heat Map

کارکرد دوربین هایی با قابلیت نقشه حرارتی به این صورت هست که الگوی حرکت افراد را در یک بازه زمانی ضبط می کند. به این ترتیب، دوربین هایی با قابلیت نقشه حرارتی، نقاط پر رفت و آمد و کم رفت و آمد را به صورت چگالی گرمایی با کمک رنگ های مختلف نشان می دهد. از این طریق کاربر متوجه می شود مکان هایی که به رنگ قرمز هستند اشخاص بیشتری در آنجا تردد کرده اند.
از قابلیت Heat Map می توان برای استفاده در مکان‌هایی مثل فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، مغازه ها و… بهره برد.
با کمک این قابلیت صاحبان کسب و کار متوجه خواهند شد که کدام قسمت یا کدام محصولات طرفداران بیشتری دارد. به این ترتیب فروشنده میفهمد، مشتری ها بیشتر به چه چیزی علاقه دارند و از آن بازدید کرده اند. از سوی دیگر مدیریت متوجه می شود محصولات مورد نظر خود را در کدام قسمت قرار دهد تا بیشتر دیده شود.
به این ترتیب نقشه گرمایی می تواند کمک بزرگی در فروش بیشتر محصولات از نظر نحوه چیدمان کالاها بکند. به طوری که محصولات و خدمات راحت تر و بیشتر در معرض دید عموم قرار بگیرد.

مزیت-نقشه-حرارتی-یا-Heatmap,,مزیت و کاربرد دوربین نقشه حرارتی
مزیت و کاربرد دوربین نقشه حرارتی

طریقه عملکرد Heatmap

تکنولوژی به کار رفته در دوربین های حرارتی، مسیر حرکتی و رفتاری مشتریان را در طول زمان ثبت می کنند. اطلاعات به دست آمده از این الگوی رفتاری به صورت نمودار زمانی و آمار مکانی در طیف رنگی مختلف قرمز، آبی، سبز، زرد و ... نمایش داده می شود.
هر کدام از این رنگ ها با توجه به پارامترهایی که قبلا در نرم افزار تعریف شده است، معنا می شوند. به عنوان مثال رنگ قرمز نشان می دهد که تراکم جمعیت و بازدید در آن نقطه از همه بیشتر است. رنگ آبی نشان می دهد در آن نقاط کمترین بازدیدها صورت گرفته.
علاوه بر نمایش آماری به صورت نقشه، نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه نیز ارائه می شود. نمودار روزانه تراکم جمعیت در هر ساعت را نشان می دهد. اما نمودار هفتگی و ماهانه تراکم جمعیت در هر روز را نشان می دهد. به این ترتیب اعداد به دست آمده در هر ساعت و هر روز می تواند در بهبود خدمات کمک کند. بنابراین مشخص می شود نیرو ها در چه ساعاتی در چه روزهایی در هفته و در چه مکان هایی بهتر است بیشتر حضور یابند. همچنین می توان تعیین کرد، محصولات مورد نظر در کدام قسمت های بخش تجاری چیده شوند.

مزیت نقشه حرارتی

  • بهره گیری از heat map برای نحوه چیدمان کالا ها و تعیین محل های پرتردد و کم تردد در فروشگاه ها
  • زمانبندی و برنامه ریزی برای فروش کالا ها و تبلیغات و نمایش محصولات در مکان های پر فروش
  • تغییر دکوراسیون فروشگاه برای بازدید بیشتر افراد در بخش های پر رفت و آمد

نکته در مورد دوربین های Heat Map


یک موضوعی در مورد دوربین های مداربسته حرارتی که دانستن آن مهمه، این است که نقشه حرارتی مربوط به تراکم رفت آمد افراد می باشد. این دوربین ها هیچ ربطی به تغییرات دمایی هوا و دوربین های termal ندارد.
بیشتر بخوانید:
 https://tejarat-online.blogiran.net/

https://digital-marketing.blogiran.net/

https://web24.blogiran.net/

https://web-oline.blogiran.net/

https://tejarat-farda.blogiran.net/

https://digimarket.blogiran.net/

https://online24.blogiran.net/

https://webkaran.blogiran.net/

https://webinja.blogiran.net/

https://market-bazar.blogiran.net/

برندسازی و تمایز در برندینگ

امروزه کسب و کارهای بسیاری در هر یک از حوزه های تولیدی و خدماتی مشغول فعالیت هستند و تقریباْ تمامی این کسب و کارها به اهمیت برندینگ و برندسازی واقف هستند؛ از این رو، کسب و کاری در برندینگ خود موفق خواهد بود که متمایزتر فعالیت های برندینگ خود را انجام دهد. در این مقاله 5 راه برای تمایز در برندینگ را به شما معرفی می کنیم

با توجه به این که موتورهای جستجو تعداد زیادی محصول و خدمت معرفی می کنند و تنوع شیوه های بررسی برندها توسط مصرف کنندگان زیاد است، ایجاد یک ادعای متفاوت و مناسب که گذشتن از آن سخت باشد، در بازار دیجیتال کار ساده ای نیست. نه تنها لازم است بدانید برداشت جامعه از برندتان قرار است چگونه باشد، بلکه باید مطمئن باشید برندینگ شما راه های هوشمندانه ای برای اثبات ادعایش انتخاب می کند. با این که کار ساده ای نیست، اما چندین ابزار و تاکتیک وجود دارد که سازمان های صاحب برند از آن برای عبور از چالش ها استفاده می کنند:

 

۱- به دنبال مفهوم ساده ای بگردید که احتمالا به ذهن دیگر شرکت ها نرسیده است

برخی از موفق ترین برندها وقتی خود را نشان داده اند که بنیانگذاران با گروه برندینگ نقطه تمایزی را کشف کردند که همان نزدیکی ها از نظر دور مانده بود. برای مثال، خطوط هوایی ساوتوست که مانند دیگر خطوط هوایی مردم را از نقطه A به نقطه B می رساند، فقط به این فکر کرد که چرا تجربه پرواز لذت بخش تر نباشد و راهی پیدا کرد تا این امر محقق شود. از سوی دیگر، اگر موضوعی بدیهی به ذهنتان برسد که ورودش به صنعت کمابیش هزینه زا باشد، یعنی به عبارتی ریسک بالایی داشته باشد، این شیوه اجرایی شماست که می تواند برندتان را متمایز جلوه دهد.

برندینگ می تواند راهی باشد برای پیشی گرفتن از دیگر برندهای فعال در صنعت. گروه لیبرتی موچوال، که در مقالات قبلی درباره اش صحبت شد، ایده مسئولیت پذیری را مدنظر قرار داد که نام شرکت های دیگر صنعت نیز ادعایش را دارند و بخشی از سیستم ارزشی آن هاست. اما این شرکت مفهوم مسئولیت پذیری را تا جایی از نردبان بالا کشاند که همچنان خود صاحب این ایده باشد. علاوه بر این، این ایده به قدری ساده و شفاف بود که شرکت می توانست بیانیه های برندینگ را طوری تنظیم کند که برای برند طبیعی و ذاتی به نظر برسد. تمام تلاش شرکت این بود که به ایده مسئولیت پذیری به شیوه ای جان بدهد که رقبا از انجام دادن آن ناتوان بودند.

۲- از مشتریان خود بپرسید.

طیف گسترده ای از ابزارهای دیجیتال وجود دارد که سازمان ها می توانند برای مقاصد مدنظرشان از آنها استفاده کنند. مدیران برند جانسون اند جانسون که مشغول کار روی تجهیزات جدید پزشکی بودند، پس از کمک طلبیدن از جامعه آنلاین، هم با ایده های نوآورانه روبه رو شدند و هم با دیدگاه هایی که پیش از این فکرش را هم نمی کردند. نیکون به جوامع حقیقی پا گذاشت تا درباره احساسات مردم نسبت به دوربین دیجیتال بیشتر بداند. چند تا از دوربین های D40 را برداشت و به شهر کوچکی در کارولینا رفت و از مردمی که از دوربین ها استفاده می کردند و درباره آنها حرف می زدند، فیلمبرداری کرد. بازخورد دریافتی این بود که مردم با تجربه حقیقی D40 می فهمیدند عکاسی با این دوربین دیجیتال تک لنزی چقدر برای هر عکاسی راحت است. شرکت این شناخت را به شیوه ای در برندینگ خود به کار گرفت که نشان دهد تا چه حد خواسته ها و نیازهای مصرف کننده را می شناسد.

 

همچنین نیکون توانست برای به اشترک گذاشتن یافته هایش با شمار وسیعی از مخاطبان، از اینترنت به شکلی کارا و متقاعد کننده استفاده کند. بسیاری از برندهای اتومبیل مانند آئودی همین کار را انجام داده اند. این شرکت پیش از این که RS4، خودروی سدان سوپر اسپورت خود را به بازار بیاورد، در محیط های وبلاگی بسیاری با عاشقان خودرو ارتباط برقرار کرد تا از آنان اطلاعات بگیرد و در نهایت، این مدل موفق را طراحی نمود. بعضی خودروسازان مانند سایون و پونتیاک طراحی های خود را در سِکند لایف امتحان می کنند. در مدل بازاریابی سنتی ابتدا نوآوری می شد، سپس امتحان و در نهایت برای ورود به بازار اصلاح می شد. اما مدل جدید بازاریابی با استفاده از ابزارهای دیجیتال پدیده کام متفاوتی است. اینترنت به سازمان ها این امکان را می دهد که مصرف کنندگان هدف را پیدا کنند، ایده های مختلفی را پردازش کنند، پیشنهادهای مختلفی را بیازمایند و سپس برگردند و بر اساس اطلاعات به دست آمده به نوآوری بپردازند. با این کار احتمالش بیشتر است که با نخستین ضربه توپشان وارد دروازه شود. با این که مصرف کنندگان به شما نخواهند گفت برندتان دقیقاً چه کاری می تواند برای آنها بکند، اما با مقداری کافی از اطلاعات درست می توانید مفاهیم پنهان را کشف و آنچه را به دنبالش هستید، استخراج کنید.


 

۳- به مسیر مشتری مراجعه کنید.

ببینید می توانید کاری کنید که کلیت تجربه برند نسبت به برندهای دیگر بیشتر در خاطر مخاطب بماند یا نه. اگر وعده برند را در تمام فعالیت های شرکت تعمیم دهید، رسیدن به شما اگر برای رقبا غیر ممکن نشود، دست کم خیلی سخت خواهد شد. نایکی در کمپین "نایکی پلاس" کار مشابهی انجام داد. علاوه بر این، کانال های ارتباطی کاملاً جدیدی برای سفر مشتری ابداع کرد که به منظور تقویت وعده برند استفاده می شد. نایکی پلاس، تجربه خارق العاده دوندگان، بر اساس سه دیدگاه پراهمیت بنا شده بود: دوندگان با کسب اطلاعات بیشتر درباره «دویدن» تشویق می شوند؛ دوندگان با شنیدن موسیقی در طول دویدن روحیه می گیرند؛ و مردم کلاً دوست دارند با هم بدوند. فناوری نایکی پلاس، وب سایت و اجتماع نایکی پلاس، زمانی یک تجربه کامل برندی به شمار می آمدند و نمونه هایی بودند از کانال هایی ارتباطی که به ادعای نایکی جان می دادند. نایکی که قصد نداشت به نشان های افتخار گذشته اش بسنده کند، بر اساس شناخت هایی که به دست آورده بود، توانست کمپین نایکی پلاس را با پشتیبانی رویدادی به نام «تبار انسانی» (Human Race) در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی کند.

 

نژاد انسانی، بزرگ ترین مسابقه دوی جهان، به دوندگان کل دنیا امکان رقابت می دهد و آنها می توانند تجربه های خود را رو در رو و یا مجازی به اشتراک گذارند. این رویداد بزرگ که در ۲۵ شهر بزرگ دنیا برگزار می شود و کنسرت های موسیقی فوق العاده ای همراه است، ارتباط مجددی میان اعضای نایکی پلاس و برند نایکی برقرار کرد و اعضای بالقوه نایکی پلاس را با این فناوری و اجتماع مجازی اش آشنا کرد. با دسترسی به دیدگاه های مصرف کننده استفاده از فناوری دیجیتال، به شکلی که با خواسته های مصرف کننده سازگار باشد، نایکی صنعت تجهیزات دو را با گسترش و ارتقای تجربه دویدن تغییر داد. این کار با هیچ یک از مزایای عملکردی محصول امکان پذیر نبود. اجتماع نایکی پلاس راه ارتباط با سفر مشتری است و «تبار انسانی» این کانال ارتباطی را طوری ارتقا داده که هیچ برند دیگری قادر به انجام دادن آن نبوده است.

«تبار انسانی» یک رویداد جهانی است که به وسیله نایکی پلاس پشتیبانی می شود و به دوندگان امکان می دهد خود را با دیگران در سطحی جهانی مقایسه کنند و تجربه هایشان را در جامعه ای آنلاین به اشتراک بگذارند.

 

۴- تأکید بیشتر روی جنبه های احساسی وعده برند.

در این عصر و روزگار، تلاش برای متفاوت جلوه دادن برند بر اساس ویژگی های ملموس یا خدمات پیشنهادی، بسیار سخت شده است. نگاه به ویژگی های یک محصول یا خدمت از دیدگاهی احساسی چیزی است که می تواند برند را تافته جدابافته ای جلوه دهد. کیتی رایان که با برخی از مشتریان لندور کار می کند، می گوید:

«این کاری است که برای تعدادی از مشتریانمان انجام دادیم. نخستین گام، جمع آوری اطلاعات درباره احساسات مردم به هنگام تعامل آنها با برند است. سپس باید بدانید با اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید چه باید بکنید. برای مثال، اگر از مردم بخواهید درباره ویژگی ها یا فواید محصول تان نظر بدهند، آنها از رنگ و مزه یا شکل ظاهری آن با عملکرد آسان آن صحبت خواهند کرد. وقتی از آنها بپرسید چه احساسی درباره این مزایا دارند، فرآیند وارد مرحله سخت تری می شود. باید کاری کنید مردم احساس آزادی داشته باشند، نه اجبار و دستپاچگی. به همین دلیل است که شرکت ها اغلب از روان شناسان بالینی در پروژه های خود استفاده می کنند. نمی خواهید که شرکت کنندگان خیلی ساده بگویند «من احساس ایمنی یا شادی می کنم»، بلکه می خواهید فراتر بروند و بگویند «همان احساسی را دارم که وقتی خواندن و نوشتن را شروع کردم داشتم» یا این که «مرا به یاد گاراژ پدربزرگم می اندازد» و یا «زمانی که با شوهرم آشنا شدم را به یادم می آورد.» وقتی پله ای از نردبان را پیدا کردید که می توانید روی آن جنبه احساسی برندتان را اثبات کنید، باید مطمئن شوید که آن قدرها بالا نیست که مصرف کنندگان نتوانند با ویژگی های عملکردی برند ارتباط برقرار کنند. اگر فهمیدید برخی از برندهای دیگر صنعت روی همان پله قرار دارند، باید به دنبال راهی برای متمایز کردن جایگاه تان بگردید.»

 

۵- نردبانی متفاوت پیدا کنید.

 اگر سازمان های زیادی سعی دارند به نقاط تمایز احساسی مشابهی برسند، احساسات مد نظر خود را تغییر دهید و به شیوه دیگری صنعت را زیر و رو کنید. برای نمونه، پرایس واتر هاوس کوپرز توانست به سلامت از کلیشه های موجود بگذرد و به جای آن که سعی کند با نشان دادن یک صندلی گهواره ای آرام و بی سر و صدای مخصوص بازنشستگان با دیگر برندهای صنعت رقابت کند، به ذهن مخاطبان اصلی خود رخنه کرد و سعی کرد واقع گرا باشد. برای نسل انفجار جمعیت، بازنشستگی یعنی برنامه ریزی دوباره، یعنی امتحان چیزهایی که پیش از این وقتی برای انجام دادن آنها نبوده؛ مانند شروع یک شغل جدید، یادگیری زبان یا مهارتی جدید. زاویه های مختلفی یرای نگاه به یک موضوع وجود دارد. عرف و قانون را دور بریزید و از زاویه ای جدید به زمینه فعالیت برندتان نگاه کنید. از این هم بهتر، می توانید مردمی را که هیچ چیزی درباره صنعت شما نمی دانند، خبر کنید و اجازه دهید در این باره صحبت کنند. حرف های تکراری و کلیشه ای معمول در صنعت را نخواهید شنید. کیتی رایان در تجربه هایی که با مشتریان خود داشت، اغلب از مردان می خواست که درباره محصولات مخصوص زنان صحبت کنند و برعکس. او گاهی درباره محصولات جدید از کودکان نظرخواهی می کرد که هیچ وابستگی اجتماعی خاصی نداشتند.

http://tejaratelectronic.ratablog.com/

http://tejaratfarda.ratablog.com/

http://rima-marketing.ratablog.com/

http://digital-marketing.ratablog.com/

http://digitallmarketing.ratablog.com/

http://bazar-digital.ratablog.com/

http://digital-market.ratablog.com/

http://etc-electronic.ratablog.com/