تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازاریابی اینترنتی چیست؟

برای اینکه محصول و یا خدمت تان را به مشتریان معرفی کنید می توانید از تبلیغات استفاده کنید.

صاحبان کسب و کار برای به صرفه بودن و کم کردن هزینه ها از روش های رایگان به دنبال تبلیغ محصول خود هستند. یکی از روش های تبلیغات که محبوبیت زیادی دارد اینترنت می باشد.

10 روش رایگان تبلیغ محصولات

1. فیسبوک
یکی از روش های جذب مخاطبان این است که صفحه ای در فیسبوک به خدمت و یا محصول خود اختصاص دهید و محصول خود را معرفی کنید و ویدیو و عکس ها و توضیحات مرتبط با آن را قرار دهید.

2. استفاده از انجمن ها
انجمن های مرتبط به محصول یا خدمت خود را پیدا کنید و در مورد محصول و یا خدمت خود مطلب قرار دهید و به سوالات کاربران پاسخ دهید و محصول خود را تبلیغ کنید و جلب توجه کنید.

3. وبلاگ نویسی
یکی دیگر از راه هایی که می توانید محصول یا خدمت تان را تبلیغ کنید ایجاد وبلاگ می باشد که می توانید تصاویر محصولات و توضیحات آن را قرار دهید محصول یا
خدمت خود را معرفی کنید. برای ایجاد وبلاگ می توانید از ابزارهای پرشین بلاگ، بلاگ ها و میهن بلاگ استفاده کنید و قسمت تماس با ما را حتما در وبلاگ ایجاد کنید که کاربران بتوانند با شما در ارتباط باشند.

4. تبلیغات اینترنتی در آگهی ها و نیازمندی ها
سایت های نیازمندی مانند ایستگاه، نیاز روز و لوکوپ اجازه تبلیغات رایگان را به شما می دهد. می توانید عکس به همراه توضیحی از محصول خود را در آن سایت قرار دهید و محصول خود را تبلیغ کنید.

5. فرستادن خبرنامه از طریق ایمیل
یکی دیگر از روش های تبلیغات فرستادن ایمیل به کاربران می باشد و دعوت از آنها به خبرنامه تان است و از این طریق با کاربران تان در ارتباط باشید و می توانید از ابزار mail chimp برای ارسال رایگان ایمیل استفاده کنید.

6. محتوای منحصربفرد خود را در سایت دیگر منتشر کنید
شما می توانید محتوا یا ویدیو منحصربفرد و عالی را در وبلاگ معروف و یا در صفحه فیسبوک پرطرفدار منتشر کنید و از این طریق بیشتر کسب و کار خود را تبلیغ کنید و طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

7. ایجاد وب سایت رایگان
می توانید از ابزارهای رایگان مانند Google Sites استفاده کنید و وب سایت رایگان بسازید و در این وب سایت محصول یا خدمت خود را معرفی کنید و با مشتریان تان در تماس باشید.

8. ویدیو آموزشی منتشر کنید
می توانید ویدیو آموزشی تهیه کنید و در ابتداو انتهای ویدیو محصول یا خدمت خود را تبلیغ کنید سعی کنید مطالب آموزشی پرطرفدار را انتخاب کنید و از آن برای تبلیغ محصول تان استفاده کنید و آن را در یوتیوب و یا آپارات منتشر کنید.

9. می توانید اسپانسر باشید
محصول یا خدمت خود را با تخفیف ارائه کنید تا مشتریان و طرفداران بیشتری داشته باشید.

10. ثبت پروفایل از محصول یا خدمات در دایرکتوری های مشاغل رایگان
کتاب اول و ایکامیران دو دایرکتوری رایگان هستند که می توانید کسب و کارتان را در آن ثبت و تبلیغ کنید.

علت رضایت یا عدم رضایت کارمندان

شما چگونه کارمندان را راضی نگه می دارید؟ کارفرمایان باید از اهمیت راضی نگه داشتن کارمندان شان آگاه باشند. با توجه به زمان و هزینه ای که برای فرآیند استخدام و آموزش لازم است، عاقلانه تر آن است که به جای چالش آوردن کارمندان جدید، کارمندان فعلی را حفظ کنید. بنابراین،بهترین نقطه برای شروع این است کارفرمایان پی ببرند چرا آدم ها شغل شان را ترک می کنند، و برعکس، چه چیزی باعث می شود بمانند.

چرا کارمندان می روند؟
5 علت اصلی رفتن کارمندان این ها هستند:

1. احساس می کنند از قابلیت های شان استفاده نمی شود

اگر کارمندان احساس کنند از توانمندی های شان استفاده نمی شود و این را به زبان بیاورند، احتمالا از مقام شغلی فعلی شان راضی نیستند. کارمندان دوست دارند حس کنند برای شرکت ارزش افزایی می کنند، بنابراین به دنبال نقشی خواهندبود که در آن این شانس را به دست بیاورند. به هر حال، فرصت های محدودی برای یک شخص وجود دارد که بتواند جایگاه اش را تشخیص دهد، درست است؟


2. این شغل چیزی نیست که انتظار داشتند

در توصیف شغل نوشته شده است"معاون بازاریابی"و شما فکر می کنید: "فوق العاده است، می توانم بخشی از این فرآیند خلاقانه باشم! " نخستین روز کاری است و شما در هیبت یک هات داگ در خیابان برگه های آگهی را به دست آدم ها می دهید. فکر نمی کردید این شغل شامل این کار نیز بشود، درست است؟ آدم ها هنگام پذیرفتن یک شغل دوست دارند از وظایف اصلی شان و چیزهایی که شامل یک روز کاری می شود، اطلاعات کاملی داشته باشند. اگر شغل با توصیفی که در آگهی آمده است مطابقت نداشته باشد، باید انتظار یک کارمند ناراضی را داشته باشید که ماندنی نخواهدبود.

3. فضایی برای رشد ندارند

اکثر آدم ها به ویژه نسل هزاره ای ها با این ذهنیت وارد نیروی کار می شوند که به مرور زمان مهارت و تجربه به دست خواهندآورد، و بنابراین، در این شرکت رشد خواهندکرد. اگر فرصتی برای پیش رفت وجود نداشته باشد، کارمندان جای دیگری به دنبال شانسی برای پیش رفت شغلی خواهندگشت.

4. فضای کار منفی

با توجه به این که بیش تر ساعات بیداری تان در محل کار سپری می شود منطقی است که دوست داشته باشید این ساعات در محیط کاری دل پذیر سپری شود. اگر یک کارمند به جایی برسد که هرروز از رفتن به محل کار وحشت داشته باشد، می توانید تضمین کنید در نهایت تصمیم به رها کردن آن کار خواهدگرفت. چه چیزی محیط کاری مخرب را ایجاد می کند؟ هرچیزی از بار کاری نامعقول تا نبود احترام درمیان هم کاران... که من را به نکته ی بعدی و پایانی می رساند.

5. تضاد شخصیتی

مطمئنا مهم است که مسائل شخصی را از محیط کارتان جدا کنید، اما وقتی یک کشمکش شخصیتی واقعی وجود دارد، نادیده گرفتن آن می تواند سخت باشد. اگر رییس یا یک همتای مغرور دارید که فکر نمی کنید بتوانید با او کنار بیایید، بالاخره به این تصمیم می رسید که بهتر است با هم کار نکنید.

چرا کارمندان می مانند؟
در کنار ذکر دلایلی که باعث می شود آدم ها کارشان را ترک کنند، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به حفظ کارمندان کمک کند. بیایید نگاهی بکنیم به ۵ دلیل اصلی که آدم ها را به ماندن در شغل شان وامی دارد:

1. فرهنگ شرکت

محیط کار، به علاوه ی نحوه ی تعامل کارمندان و این که چه احساسی دارند، می تواند تاثیر شگرفی بر مدت زمان ماندن کارمندان در شغل شان داشته باشد. آیا تا به حال در وضعیتی بوده اید که از کارتان ناراضی باشید، اما با خودتان بگویید"چه طور می توانم همکارانم را ترک کنم؟" این مثال به خوبی نشان می دهد فرهنگ یک شرکت تا چه حد روی ماندن در یک شغل تاثیر دارد. شرکت در فعالیت های گروهی مانند خودمانی - غیررسمی آیس بریکر یا یک گروه مارچ مدنس می تواند به بالا بردن روحیه درمیان کارمندان کمک کند.

2. مزایا

مرخصی باحقوق، پاداش سالیانه، کارت تخفیف، خدای من! من نمی گویم ایده ی خوبی است که به کارمندان تان باج بدهید تا از ترک کارشان جلوگیری کنید، اما اگر شرکت تان این برنامه های محرک و پاداش ها را از ابتدا ارائه کند، نشان می دهد کارفرما به کارمندان اش توجه می کند و می خواهد برای ساختن محیط کاری رضایت بخش تلاش کند.

3. توازن کار/زندگی

همان طور که قبلا گفتم، کارمندی که بیش از حد کار می کند، یک کارمند راضی نیست. برای حفظ کارمندان، شرکت های باید تلاش کنند توازن کار/زندگی مناسبی ایجاد کنند. قاعده ی ۸ ساعته را به طور جدی اجرا کنید، یا کارمندان را تشویق کنید وقتی دفتر را ترک می کنند دیگر ایمیل های شان را چک نکنند. ساعت کاری قابل انعطاف نیز توازن مناسبی بین کار و زندگی برقرار می کند، به ویژه برای کارمندانی که فرزند کوچک دارند. احترام گذاشتن به وقت آزاد کارمندان راهی برای نشان دادن این است که شرکت به کارمندان اش اهمیت می دهد.

4. حقوق

این یکی بدیهی است. هنگامی که کارمندان بالقوه در جست وجوی کار هستند، مزایای رقابتی چیزی است که به طور فزاینده در پی آن هستند. مهم است به طور مداوم از این موضوع آگاه باشید-نه فقط وقتی شغلی را پیشنهاد می کنید. مثلا افزایش حقوق مداوم به مرور زمان می تواند به حفظ کارمندان برتر شما کمک کند.

5. عشق

به زبان ساده، آدم ها به انجام کاری که عاشق اش هستند ترغیب می شوند. مهم است که در خلال فرآیند استخدام پی ببرید کارمند بالقوه به این کار عشق می ورزد یا فقط به یک شغل نیاز دارد.
کارمندانی که به کارشان اهمیت می دهند، خیلی مفید خواهندبود، چون با انگیزه ی موفقیت در این صنعت، وارد شرکت می شوند. عشق هم چنین می تواند به تقویت فرهنگ شرکت کمک کند، چون داشتن هدف مشترک همبستگی را در بین تیم افزایش می دهد. همیشه راه های جدید و خلاقانه ای وجود دارد که شرکت ها می توانند از طریق آن استعدادها را جذب و حفظ کنند. اما با پیروی از این بایدها و نبایدها، می توانید در این بازی پیش رو باشید و بهترین تیم تان را تشکیل بدهید.


شاد بودن در محیط کار

بدون توجه به اصل شاد بودن در محل کار، سایر ترفند های مرتبط با ارتقای بهره وری آنچنان که باید مفید و تاثیر گذار نخواهند بود . اگر شما می خواهید بهتر و بیشتر کار کنید ، باید پاره ای ملاحظات را مد نظر د اشته باشید از جمله باید برنامه ریزی مدون و مشخصی برای کارتان داشته باشید .

اولویت ها را رعایت کنید و بدانید چه کاری را در چه مرحله ای انجام د هید اما باید به این مساله توجه کنید که تا وقتی از کاری که می کنید ، لذت نبرید و آن را دوست نداشته باشید ، کاری از پیش نخواهید برد . مهم ترین و کلیدی ترین عامل برای افزایش بهره وری، بیش از هرچیز دیگری، شاد بودن در محل کار است. در مجموع ده دلیل برای اهمیت د اشتن شادی در محل کار برای افزایش بهره وری می توان برشمرد که در اینجا به آنها اشاره می شود .

1. افراد شاد با دیگران بهتر کار می کنند

افراد شاد و سرزنده تاثیر مثبتی بر اطرافیان خود می گذارند و می توانند پیوند های نزدیک تری با دیگران د ر محیط کار برقرار کنند و این یعنی: کار گروهی بهتر، بهبود روابط بین کارمندان و مدیران، افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع و سرانجام افزایش فروش محصولات و خدمات

2. افراد شاد ، خلاق تر هستند

بهترین راه برای خلق ایده های نو و بهبود و ارتقای بهره وری، همان شاد بودن در محل کار است. هنگامی که یک محیط شاد و مملو از عشق به کار بر یک شرکت حاکم باشد ، ایده های مبتکرانه و نوآورانه در آنجا موج خواهد زد و زمینه مساعدی برای افزایش انعطاف پذیری، مسوولیت پذیری و تفکر خلاق به وجود می آید و تمام این فرآیند های مثبت تا مدت ها در درون شرکت جاری خواهند بود .

3. افراد شاد به جای شکایت کرد ن درباره مشکلات، آنها را حل می کنند .

هنگامی که کسی کار شما را دوست نداشته باشد و از انجام دادن آن لذت نبرد ، همیشه از کاه کوه می سازد و به جای تلاش برای حل مشکل، از وجود آن اظهار شکایت و نارضایتی می کند و به اصطلاح عامیانه «همیشه غر می زند »، در حالی که یک کارمند شاد و علاقه مند ، همیشه در پی حل مشکل و رفع موانع موجود است.

4. افراد شاد ، انرژی بیشتری دارند

افراد شاد همیشه با انرژی و انگیزه بیشتری کار می کنند و همین مساله بر میزان بهره وری و بازدهی آنها می افزاید .

5. افراد شاد ، خوش بین تر هستند

افراد شاد و پرنشاط، روحیه ای مثبت تر و خوش بینانه تر دارند و آینده را روشن تر می بینند و تجربه ثابت کرده که موفقیت و بهره وری بیشتر در کار، در گرو داشتن روحیه مثبت اندیشی و خوش بینی، چه برای مدیران و چه برای کارکنان خواهد بود . اگر افراد به موفقیت و کامیابی، اعتقاد راسخ داشته باشند ، موفق و کامیاب خواهند شد و برای رسیدن به این اعتقاد ، باید شاد و خوش بین بود .

6. افراد شاد ، انگیزه بیشتری برای کارکردن دارند

انگیزه بیشتر و قوی تر یعنی بهره وری و کارآمدی بیشتر و بهترین و مطمئن ترین راه برای افزایش انگیزه کارکنان، شاد کردن آنها در محیط کار وعلاقه مند ساختن آنها نسبت به کاری که می کنند ، است. آری، این شادی است که انگیزه می آورد و همه را به حرکت وا می دارد .

7. افراد شاد کمتر بیمار می شوند

بیمار شدن، د شمن بهره وری است و مهم ترین عامل در بیمار شدن پی در پی کارکنان، نه عوامل بهداشتی و ارگانیک، بلکه بی علاقگی و نگرانی نسبت به کار است. یک بررسی در مورد بیش از 21 هزار نفر از پرستاران آمریکایی نشان داده است آن دسته از پرستارانی که شغلشان را دوست ندارند و در محیط کارشان احساس شادی و لذت نمی کنند ، بیشتر دچار بیماری هایی چون سرطان و دیابت می شوند .

8. افراد شاد ، سریع تر و بهتر یاد می گیرند

هنگامی که افراد ، شاد و آسوده خاطر باشند ، گنجایش و توانایی بیشتری برای یادگیری چیز های جدید در محیط کار پیدا می کنند و همین مساله بر میزان بهره وری آنها می افزاید .

9. افراد شاد ، نگران اشتباه کرد ن نیستند و در نتیجه کمتر اشتباه می کنند

هنگامی که افراد ، شاد و مثبت اندیش هستند ، از احتمال بروز اشتباهات اتفاقی نمی هراسند و د ر صورت بروز چنین اشتباهاتی، به جای ناراحت شدن می کوشند از آنها درس بگیرند و به جای مسوول د انستن دیگران به خاطر بروز اشتباهات، در پی حل مشکل و برطرف ساختن آن برمی آیند . چنین رویکردی موجب کاهش چشمگیر میزان اشتباهات و افزایش میل به آموختن و پند گرفتن از آنها در میان کارکنان خواهد شد .

10. افراد شاد ، تصمیمات بهتری می گیرند

افرادی که در محیط کارشان، شاد و خوش بین نیستند ، به طور دائم دچار بحران و ناتوانی در اتخاذ تصمیمات درست هستند . این دسته از افراد از کوته بینی و محدود نگری رنج می برند و قادر به مشاهده همه ابعاد قضیه نیستند و در نتیجه به اتخاذ تصمیمات کوتاه مدت و زود گذر بسنده می کنند اما افراد شاد و بلند نظر، به افق های دور دست می نگرند و تصمیماتی بهتر، آگاهانه تر و اولویت مندتر می گیرند .

کلام آخر

اگر شما خود را در اوج قله موفقیت کاری و در بهترین مرتبه ممکن احساس می کنید ، بدانید که عامل اصلی تمام موفقیت ها و پیشرفت های شما در این واقعیت ساده نهفته است که شما از آنچه انجام می دهید ، لذت می برید و در محیط کارتان شاد هستید و به عبارت بهتر، عاشق کارتان بودن موجب به حداکثر رسیدن بهره وری و بازدهی شما شده است. اما آیا فقط شاد بود ن است که موجب افزایش بهره وری می شود یا اینکه با افزایش بهره وری، احساس شاد بودن نیز بیشتر می شود ؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که تاثیر مثبت و سازنده دو عامل شادی و بهره وری برهم، رابطه ای دوسویه و علت و معلولی است. با این همه، باید دانست که در این رابطه دوسویه، کفه ترازو به سمت شادی و نشاط سنگینی می کند و برای رسیدن به بهره وری مضاعفی که ما را در آینده شاد تر کند ،باید حتما شاد بود و با نشاط کار کرد .

پرسش آخر

چه کنیم تا در محیط کار شاد باشیم و از آن لذت ببریم؟
برای این کار:

  1. از شغلی که دارید ، لذت ببرید و اولویت کاری تان را حول محور آن بخش هایی از کارتان متمرکز کنید که شما را شاد می کند و دوستشان دارید .
  2. همیشه در جست وجوی شغل جدیدی باشید که بتواند شادترتان کند ، پس اگر مطمئن هستید که شغل کنونی شما از انعطاف پذیری کافی برای شاد کردنتان برخورد ار نیست، آنجا را ترک کنید و کار جدیدی برای خود دست و پا کنید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

14.  طراحی سایت شرکتی

15.  طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت تهران

ساختار متناسب حمایت مشتری

چه شما به دنبال ساخت یک تیم، با سازماندهی تیم فعلی یا آماده سازی برای رشد باشید، باید ابتدا ساختار درست برای حمایت تیم را بیابید. تقاضاهای مشتری می تواند بسیار زیاد باشد. ما در عصری زندگی می کنیم که مشتریان انتظار پاسخ فوری دارند و اگر شما با آنها سر ناسازگاری داشته باشید، در رسانه های اجتماعی شرکت شما را تنبیه خواهند کرد.

خوشبختانه، تکنولوژی می تواند شرکت ها را در هر اندازه ای قادر سازد تا حمایت تیم ها را ساختاربندی و به رفع این نیازها کمک کند. در اینجا 6 نکته که ساختار حمایت مشتری متناسب کسب و کار شما را تعیین می کند، بیان کرده ایم.

1. آنچه مشتری را راضی می کند، بشناسید.

پیش از اینکه هر کاری انجام دهید، آنچه مشتری را شاد می کند، بشناسید. تجربه حمایت کامل مستلزم چیست؟ نظر شما در مورد مشتری راضی چیست؟ پاسخ دادن به این سوالات به شما اجازه خواهد داد تا یک فلسفه و ساختار تیمی را ایجاد کنید که منجر به یک تجربه بزرگ مشتری می شود. اگر نیاز به الهام دارید، به ارزش های شرکتتان برای درک بهتر حمایتی که می خواهید ایجاد کنید و تجهیز تیم تان برای ارسال ارزش ها نگاهی بیندازید.

article_image_one_434.jpg

2. حمایت از تیم تان را به کانال های مختلف تقسیم کنید.

به ساختاربندی تیم تان بر اساس فعالیت نگاهی بیندازید. این ممکن است شامل هر ترکیبی از کانال ها مانند ایمیل، تلفن، چت کردن و شبکه های اجتماعی باشد. ابتدا شناسایی کنید که کدام کانال ها به بهترین وجه به پایگاه مشتریان شما خدمت می کنند (Customer-Base یا همان پایگاه مشتریان به گروه مشتریان یک بنگاه اطلاق می شود که معمولا قسمت عمده ای از آنها خرید خود را تکرار می کنند و امروزه تاکید بسیار بالایی بر حفظ و توسعه این پایگاه می شود) آنگاه از این اطلاعات در استخدام استفاده کنید و در نیازهای کسب و کار و سطوح مهارت آنها در نظر بگیرید.

3. به ورای استعدادهای خود نگاهی بیندازید.

منبع استعداد شما کجا خواهد بود؟ ارتباطات درجه ای از دسترسی را ایجاد کرده است و موجب می شود تیم های داخلی دیگر تنها گزینه نباشند. شما اکنون می توانید بهترین نماینده را در سراسر جهان بیابید و با آنها کار کنید و با استخدام آنلاین به سرعت وارد عمل شوید. شرکت هایی مانند Thumbtack و Visual.ly به شیوه انعطاف پذیرتری استخدام می کنند، تیم های توزیع شده از کارگران درون سازمانی و نمایندگان حمایت مشتری ایجاد شده است تا به بهترین پوشش دست یابند. اگر در جذب ارگان های بزرگ دچار مشکل هستید، ورای بازار محلی تان جست وجو کنید.

4. فراهم کردن نیازهای مشتریان.

طبق گزارش اخیر Zendesk Customer Service Benchmark، چت زنده بیش از هر کانال دیگر 92 درصد رضایت بیشتر در مشتری ایجاد می کند. اگر به جای آن، پایگاه مشتری شما عمدتا افرادی از نسل قدیمی تر که کمتر روی تکنولوژی متکی اند باشد، حمایت تلفنی ممکن است کانال ارزشمندتری باشد. باوجود اینکه مشتریان شما در چه طبقه بندی هایی قرار می گیرند، اطمینان یابید که با تاکید بر حمایت بر توانمندی ها، به زبان آنها صحبت کنید.

5. یک تیم عملیاتی ایجاد کنید.

همان طور که به تفصیل شرح دادید شما نیاز به ایجاد یک تیم عملیاتی دارید تا حمایت از تیم را فعال نگه دارد. این امر ممکن است شامل هرچیزی از آموزش تا اطمینان از کیفیت تا مدیریت پروژه شود. ساخت یک نیروی کاری عملیاتی شما را قادر خواهد ساخت تا با سرعت زیاد مقیاس گیری و ایده های جدید را به سرعت و موثر با استفاده از پرسنل داخلی یا یک تیم توزیع شده امتحان کنید.

6. به آزمون ادامه دهید.

همان طور که کسب وکار شما نیاز به تغییر دارد، کمک به ساختار تیم تان باعث رفع این نیازها می شود. برای مثال، اگر ساختاربندی فعلی تیم تان، به نرخ بالای رضایت مشتری دست نیابد، تلاش کنید تا بر تمرکز بر انواع خاص مسائل مانند مذاکرات، پرداخت ها و تعلیقات را بازسازی کنید. به طور مستمر رویکردهای خودتان را بازبینی کنید تا اطمینان یابید که تقاضاهای شرکتتان را می توانید برآورده سازید.

1.      طراحی سایت

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      طراحی وب سایت

8.      طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی