تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

شاد بودن در محیط کار

بدون توجه به اصل شاد بودن در محل کار، سایر ترفند های مرتبط با ارتقای بهره وری آنچنان که باید مفید و تاثیر گذار نخواهند بود . اگر شما می خواهید بهتر و بیشتر کار کنید ، باید پاره ای ملاحظات را مد نظر د اشته باشید از جمله باید برنامه ریزی مدون و مشخصی برای کارتان داشته باشید .

اولویت ها را رعایت کنید و بدانید چه کاری را در چه مرحله ای انجام د هید اما باید به این مساله توجه کنید که تا وقتی از کاری که می کنید ، لذت نبرید و آن را دوست نداشته باشید ، کاری از پیش نخواهید برد . مهم ترین و کلیدی ترین عامل برای افزایش بهره وری، بیش از هرچیز دیگری، شاد بودن در محل کار است. در مجموع ده دلیل برای اهمیت د اشتن شادی در محل کار برای افزایش بهره وری می توان برشمرد که در اینجا به آنها اشاره می شود .

1. افراد شاد با دیگران بهتر کار می کنند

افراد شاد و سرزنده تاثیر مثبتی بر اطرافیان خود می گذارند و می توانند پیوند های نزدیک تری با دیگران د ر محیط کار برقرار کنند و این یعنی: کار گروهی بهتر، بهبود روابط بین کارمندان و مدیران، افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع و سرانجام افزایش فروش محصولات و خدمات

2. افراد شاد ، خلاق تر هستند

بهترین راه برای خلق ایده های نو و بهبود و ارتقای بهره وری، همان شاد بودن در محل کار است. هنگامی که یک محیط شاد و مملو از عشق به کار بر یک شرکت حاکم باشد ، ایده های مبتکرانه و نوآورانه در آنجا موج خواهد زد و زمینه مساعدی برای افزایش انعطاف پذیری، مسوولیت پذیری و تفکر خلاق به وجود می آید و تمام این فرآیند های مثبت تا مدت ها در درون شرکت جاری خواهند بود .

3. افراد شاد به جای شکایت کرد ن درباره مشکلات، آنها را حل می کنند .

هنگامی که کسی کار شما را دوست نداشته باشد و از انجام دادن آن لذت نبرد ، همیشه از کاه کوه می سازد و به جای تلاش برای حل مشکل، از وجود آن اظهار شکایت و نارضایتی می کند و به اصطلاح عامیانه «همیشه غر می زند »، در حالی که یک کارمند شاد و علاقه مند ، همیشه در پی حل مشکل و رفع موانع موجود است.

4. افراد شاد ، انرژی بیشتری دارند

افراد شاد همیشه با انرژی و انگیزه بیشتری کار می کنند و همین مساله بر میزان بهره وری و بازدهی آنها می افزاید .

5. افراد شاد ، خوش بین تر هستند

افراد شاد و پرنشاط، روحیه ای مثبت تر و خوش بینانه تر دارند و آینده را روشن تر می بینند و تجربه ثابت کرده که موفقیت و بهره وری بیشتر در کار، در گرو داشتن روحیه مثبت اندیشی و خوش بینی، چه برای مدیران و چه برای کارکنان خواهد بود . اگر افراد به موفقیت و کامیابی، اعتقاد راسخ داشته باشند ، موفق و کامیاب خواهند شد و برای رسیدن به این اعتقاد ، باید شاد و خوش بین بود .

6. افراد شاد ، انگیزه بیشتری برای کارکردن دارند

انگیزه بیشتر و قوی تر یعنی بهره وری و کارآمدی بیشتر و بهترین و مطمئن ترین راه برای افزایش انگیزه کارکنان، شاد کردن آنها در محیط کار وعلاقه مند ساختن آنها نسبت به کاری که می کنند ، است. آری، این شادی است که انگیزه می آورد و همه را به حرکت وا می دارد .

7. افراد شاد کمتر بیمار می شوند

بیمار شدن، د شمن بهره وری است و مهم ترین عامل در بیمار شدن پی در پی کارکنان، نه عوامل بهداشتی و ارگانیک، بلکه بی علاقگی و نگرانی نسبت به کار است. یک بررسی در مورد بیش از 21 هزار نفر از پرستاران آمریکایی نشان داده است آن دسته از پرستارانی که شغلشان را دوست ندارند و در محیط کارشان احساس شادی و لذت نمی کنند ، بیشتر دچار بیماری هایی چون سرطان و دیابت می شوند .

8. افراد شاد ، سریع تر و بهتر یاد می گیرند

هنگامی که افراد ، شاد و آسوده خاطر باشند ، گنجایش و توانایی بیشتری برای یادگیری چیز های جدید در محیط کار پیدا می کنند و همین مساله بر میزان بهره وری آنها می افزاید .

9. افراد شاد ، نگران اشتباه کرد ن نیستند و در نتیجه کمتر اشتباه می کنند

هنگامی که افراد ، شاد و مثبت اندیش هستند ، از احتمال بروز اشتباهات اتفاقی نمی هراسند و د ر صورت بروز چنین اشتباهاتی، به جای ناراحت شدن می کوشند از آنها درس بگیرند و به جای مسوول د انستن دیگران به خاطر بروز اشتباهات، در پی حل مشکل و برطرف ساختن آن برمی آیند . چنین رویکردی موجب کاهش چشمگیر میزان اشتباهات و افزایش میل به آموختن و پند گرفتن از آنها در میان کارکنان خواهد شد .

10. افراد شاد ، تصمیمات بهتری می گیرند

افرادی که در محیط کارشان، شاد و خوش بین نیستند ، به طور دائم دچار بحران و ناتوانی در اتخاذ تصمیمات درست هستند . این دسته از افراد از کوته بینی و محدود نگری رنج می برند و قادر به مشاهده همه ابعاد قضیه نیستند و در نتیجه به اتخاذ تصمیمات کوتاه مدت و زود گذر بسنده می کنند اما افراد شاد و بلند نظر، به افق های دور دست می نگرند و تصمیماتی بهتر، آگاهانه تر و اولویت مندتر می گیرند .

کلام آخر

اگر شما خود را در اوج قله موفقیت کاری و در بهترین مرتبه ممکن احساس می کنید ، بدانید که عامل اصلی تمام موفقیت ها و پیشرفت های شما در این واقعیت ساده نهفته است که شما از آنچه انجام می دهید ، لذت می برید و در محیط کارتان شاد هستید و به عبارت بهتر، عاشق کارتان بودن موجب به حداکثر رسیدن بهره وری و بازدهی شما شده است. اما آیا فقط شاد بود ن است که موجب افزایش بهره وری می شود یا اینکه با افزایش بهره وری، احساس شاد بودن نیز بیشتر می شود ؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که تاثیر مثبت و سازنده دو عامل شادی و بهره وری برهم، رابطه ای دوسویه و علت و معلولی است. با این همه، باید دانست که در این رابطه دوسویه، کفه ترازو به سمت شادی و نشاط سنگینی می کند و برای رسیدن به بهره وری مضاعفی که ما را در آینده شاد تر کند ،باید حتما شاد بود و با نشاط کار کرد .

پرسش آخر

چه کنیم تا در محیط کار شاد باشیم و از آن لذت ببریم؟
برای این کار:

  1. از شغلی که دارید ، لذت ببرید و اولویت کاری تان را حول محور آن بخش هایی از کارتان متمرکز کنید که شما را شاد می کند و دوستشان دارید .
  2. همیشه در جست وجوی شغل جدیدی باشید که بتواند شادترتان کند ، پس اگر مطمئن هستید که شغل کنونی شما از انعطاف پذیری کافی برای شاد کردنتان برخورد ار نیست، آنجا را ترک کنید و کار جدیدی برای خود دست و پا کنید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

14.  طراحی سایت شرکتی

15.  طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد