تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

اپلیکیشن‌های خود را در مرکز اپلیکیشن فیس‌بوک بفروشید!


تا امروز، اپلیکیشن‌های طراحی شده در وب سایت فیسبوک را رایگان در اختیار داشتیم اما انگار از این به بعد وضع فرق خواهد کرد! فیسبوک سیاست‌های خود را مورد بازنگری قرار داده است...

فیسبوکفیس‌بوک شباهت بیشتری به گوگل و اپل پیدا کرد! این شرکت اعلام کرده که در حال ساخت یک مرکز اپلیکیشن مختص به خود است که در آن برای اولین بار، امکان خرید و فروش اپلیکیشن به وجود خواهد آمد. www.ParsCms.com

در حال حاضر کاربران فیس‌بوک برای پیدا کردن اپلیکیشن های مختلف، از همان باکس سرچی استفاده می‌کنند که برای یافتن دوستان و دیگر کاربران به کار می‌برند. اما در هفته‌های آینده، داشبوردی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که شباهت زیادی به آنچه در فروشگاه اپلیکیشن اپل و گوگل پلی قبلاً دیده‌ایم، دارد. امکاناتی مانند رتبه بندی ، امتیاز دهی و جزئیات دیگر هم، در آن پیاده سازی خواهد شد.

اگر چه مرکز اپلیکیشن فیس‌بوک، شباهت زیادی به محصول گوگل و اپل  دارد، اما کارایی آن کمی متفاوت خواهد بود. بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که قرار است اینجا ارائه شوند، بر بستر IOS یا اندروید هستند. ولی در عین حال، امکان ارجاع کاربران به دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن، نیز پیش‌بینی شده است.

 

اپلیکیشن های پولی، فرصت جدیدی برای توسعه‌دهندگان فیسبوک است که از طریق آن به درآمدزایی بپردازند. خود فیس‌بوک هم شاید بتواند 30 درصد کسری مالی خود را از این طریق تأمین کند!

Aaron Brady ، یکی از مهندسین فیس‌بوک می‌گوید : "این مرکز، برای تشویق و حمایت از رشد اپلیکیشن‌هایی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، طراحی شده است؛ خواه بر روی IOS باشند، خواه از اندروید استفاده کنند و یا تنها وب موبایل را پشتیبانی کنند."

برای اینکه توسعه دهندگان بتوانند به بیش از 900 میلیون نفر کاربران فیس‌بوک، از طریق مرکز اپلیکیشن آن، دسترسی پیدا کنند باید یک صفحه‌ی لاگین به اپلیکیشن خود اضافه کنند.

تا این لحظه اپلیکیشن های فیس‌بوک، مثل بازی‌های Zynga ، به صورت رایگان ارایه شده‌اند. البته در مورد اپلیکیشن های Zynga هم باید گفت که آن‌ها، درآمد خوبی از محل خریدها و تبلیغاتی که درون اپلیکیشن‌هایشان انجام داده‌اند، بدست آورده‌اند. به هر حال از این به بعد، امکان پرداخت پول، برای در اختیار داشتن اپلیکیشن‌ها نیز، در فیس‌بوک فراهم خواهد بود. 

اپلیکیشن های پولی، فرصت جدیدی برای توسعه‌دهندگان فیسبوک است که از طریق آن درآمدزایی کنند. خود فیس‌بوک هم شاید بتواند 30 درصد کسری مالی خود را از این طریق تأمین کند! اما آیا شما حاضرید برای اپلیکیشن های فیس‌بوک پول بدهید؟ به نظر شما داشتن فروشگاه، به درآمدزایی فیس‌بوک کمک موثر و قابل توجهی خواهد کرد؟


www.ParsCms.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد