تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی با اهداف غیرانتفاعی


Sonali Agrawal،طراح مستقل، تمامی موفقیت‌هاو آموزش‌های مثبتی که در حوزه وب کسب کرده است را، به خاطر انجام طراحی وب سایت،با هدف غیرانتفاعی و بدون منفعت توصیف کرده است.وی در ادامه به نکاتی پرداخته است.

nonprofits siteswww.ParsCms.com

باور عامیانه ای که در رابطه با کار عام‌المنفعه وجود دارد، این است که این کار بدون پاداش و مزد است و در حقیقت هیچ عوایدی برای فرد نخواهد داشت. اما آن چه من در این زمینه آموختم، حکایت از آن دارد که طراحی غیرانتفاعی، در حقیقت دارای منافع بسیار زیادی برای من بوده است. کار حرفه ای من از اواخر سال 2005، با انجام این طراحی‌ها شروع شد. پس از آن برای شش موسسه غیرانتفاعی دیگر، طراحی وب سایت انجام دادم و کماکان نیز به ادامه این کار مشغول هستم. در ادامه در رابطه با تجربیاتی که در این راه کسب کردم، خواهم گفت.

 

داشتن چشم اندازی روشن = افزایش توانایی تصمیم گیری

یکی از سخت‌ترین وظایف طراحان در حین طراحی وب سایت، فهم انتظارات مشتریان، از وب سایتی است که باید طراحی شود. شاید روزها و یا هفته‌ها صرف این فرایند شود. در طی این فرایند دیدگاه مشتریان و سازمان‌های مطبوع در رابطه با استراتژی دریافت خواهد شد. سازمان‌های مختلف همیشه دیدگاه های متفاوتی در رابطه با وب سایت‌های خود دارند. به هیچ وجه نمی‌توان یگانگی میان این دیدگاه‌ها ایجاد کرد. اما وقتی پروسه غیرانتفاعی در میان باشد، این کار ساده تر انجام خواهد شد. سازمان‌های غیرانتفاعی نیازهای خود را به خوبی می‌شناسند. ظرف یک ساعت می‌توان تمام انتظارت آنان را فهمید و چشم اندازی صحیح از آنچه می‌خواهند، ترسیم کرد. استراتژی وب آن‌ها کاملاً مستقل و یکپارچه است. هیچ گاه به خاطر ندارم که در رابطه با مطلوبات آنان سؤال‌های ویژه و اختصاصی بلندی مطرح کرده باشم. چرا که تصویری کاملاً مشخص از آن‌ها داشته‌ام. از این رو است که می‌توان گفت سرعت تصمیم گیری افزایش یافته و چشم انداز واضح می‌شود.

فرصتی برای یادگیری مهارت‌های جدید

مهارت‌های خاصی وجود دارند که شما همیشه مایل به دانستن آن‌ها هستید. اما با داشتن شغل فعلی خود قادر به انجام آن نخواهید بود. نبود چالش‌های فکری مورد نیاز در بلند مدت، زندگی حرفه ای و شخصی شما و همچنین توسعه آن را با مشکل مواجه خواهد کرد. وقتی مشغول به پروژه های غیرانتفاعی می‌شوید، شما فرصت فوق‌العاده ای برای ایجاد تجربیاتی خلاق و بدون محدودیت دارید. آزادی شما در این زمان بسیار مثال زدنی است. الگوهای کاری خاصی در این میان برای شما وجود ندارد. توانایی و خلاقیت شما حرف اول را میزند. به دلیل شرکت در پروژه‌های غیرانتفاعی، توانایی من در افزایش مهارت‌های فنی و افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با کاربران، شاهد رشد چشم گیری بوده است.

هنر خود را به دیگران بشناسانید

پس از گذراندن سال‌های متمادی به عنوان طراح مستقل، با تمامی پیچ و خم‌های شناسایی کار، با دیگران انس گرفته و آشنا هستم. گاهی برای شناسایی خود به دیگران، مجبورید پروژه های بسیار شکیلی ایجاد کنید و در انتها در گوشه و پایین صفحه نام خود را بسیار ریز درج کنید. اما در کار برای مؤسسات غیرانتفاعی، شما قادر به ارائه بهینه نام خود خواهید بود. این مؤسسات می‌دانند که چگونه نام شما را پر آوازه کنند. شرکای آنان، افراد خیر و دیگر حامیانی که از این موسسه حمایت می‌کنند، همه و همه نام شما را شنیده و در ادامه حتی فرصت بهره برداری‌های بیشتر، برای شما فراهم خواهند نمود.

از خود نمونه کارهای بی نقصی به جا گذارید

پس از اینکه در شرکت‌های مختلف به دلیل نداشتن سابقه کاری واضح و روشن از اشتغال من ممانعت شد، تصمیم به شرکت در پروژه های غیرانتفاعی گرفتم و با طراحی وب سایت در این پروژه‌ها، نمونه کارهایی مناسب برای خود تهیه کردم. از این رو بخش اعظمی از نمونه کارهایم را، کار در پروژه های غیرانتفاعی تشکیل می‌دهد. کار برای این مؤسسات، کیفیت پروژه‌هایم را افزایش داد و حتی انتظارات کاربران و مشتریان از من بیشتر شده است. در حال حاضر نمونه کارهای بسیار جالب و مثال زدنی از خود دارم و در زمان نیاز، به ارائه آنان می‌پردازم.

احساس پیروزی

تمامی مواردی که در بالا گفته شد در مقابل احساسی که از پیروزی، در اثر کار در این مؤسسات غیرانتفاعی برای من حاصل شده است، ناچیز هستند. همیشه با خود فکر می‌کنم، در صورتی که به عنوان یک کارمند تمام وقت در یک موسسه مشغول بودم، هیچ گاه به موفقیت‌های کنونی خود دست نمی‌یافتم. پس از اتمام هر پروژه، احساسی شبیه به یاری به جامعه، به فرد دست می‌دهد. مهارت‌های جدیدی کسب کردم و در نهایت از طرف مؤسسان آن شرکت جوایزی مطلوب دریافت نمودم. اعضای هیئت مدیره این سازمان‌ها و تمامی مؤسسان آن، برای افرادی که به این شکل برای مؤسسات کار می‌کنند، ارزش فراوانی قائل هستند. از این رو معتقدم، کاری که در مؤسسات غیرانتفاعی انجام داده‌ام، بسیار منفعت زا و پر در آمد بوده است. اگر شما نیز به مانند من از نداشتن نمونه کارهای مناسب، ناراحت هستید و یا حتی رزومه خود را خالی از پروژه‌های بزرگ و موفق می‌دانید، کافی است به این مؤسسات مراجعه کنید و به عنوان داوطلب در آن‌ها مشغول به کار شوید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت ورزشی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد