تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بهترین و بدترین زمان شبانه روز برای فعالیت در شبکه های اجتماعی


اگر می‌خواهید پست‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند بهتر است پست‌هایتان را در زمان خاصی از هفته منتشر کنید. مثلا روزهای ابتدایی هفته زمان مناسبتری برای آپدیت شما است

زمان توئیت در توئیتراگر شما هم در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس فعال باشید مطمئناً دوست دارید که پست هایی که در این سایت‌ها ارسال می کنید مورد توجه دوستان‌تان قرار بگیرد. مطمئنا برای شما هم بار‌ها پیش امده بعد از اینکه استاتوسی در فیسبوک گذاشته اید یا در مورد یک موضوع مهم توئیت کرده اید چندین بار در فاصله زمانی کوتاه به اکانت خود سر زده اید تا از بازخورد حرف‌تان در بین دوستان و همکاران‌تان با خبر شوید. www.ParsCms.com

اگر شما شخص معروفی باشید نگرانی زیادی از بابت دیده شدن حرف‌تان نخواهید داشت چرا که یوزرها اکثراً از پروفایل اشخاص و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده بیشتر بازدید می‌کنند. اما اگر شما فرد سرشناسی نباشید چه؟‌ چطور می‌توانید مطمئن شوید اکثر افراد حاضر در لیست‌تان از آپدیت شما با خبر شده اند؟

ما می‌خواهیم به شما بهترین زمان ممکن برای آپدیت کردن استاتوس فیسیبوک یا گوگل پلاس و یا توئیت کردن در توئیتر را بگوییم تا از این به بعد زمان بهتری را برای فعالیت‌تان در شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید.


هر شبکه اجتماعی از الگوی خاص خود پیروی می کند و افراد و شرکت‌هایی که قصد دارند در این حیطه جدی تر ظاهر شوند می‌توانند با بررسی این سایت‌ها بهترین زمان برای درج پست در هر یک از شبکه های اجتماعی را بیابند.

وب سایت bit.ly، محبوب‌ترین سرویس کوتاه کننده لینک در جهان که خیلی از کاربرانش از آن برای انتشار لینک‌هایشان در شبکه‌اجتماعی استفاده می‌کنند اقدام به انتشار گزارشی با موضوع بهترین زمان برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کرده است. به این ترتیب که کارمندان این شرکت آمار کلیک بر روی لینک‌هایی که با استفاده از این سایت کوتاه شده اند را در ایام هفته و در طول 24 ساعت به دست آورده اند و بهترین زمان آپدیت را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش این سایت ما‌بین ساعات 13:00 تا 15:00 و سپس 10:00 تا 13:00 بهترین زمان برای قرار دادن لینک در توئیتر است که بالاترین آمار کلیک را دریافت خواهد نمود. البته به یاد داشته باشید در طول ایام هفته هم بهترین زمان، روزهای ابتدایی هفته می باشد و هر چه به روزهای انتهایی هفته نزدیک می شویم استقبال از لینک ها کم می‌شود. در ادامه، از لینک هایی که بعد از ساعت 20:00 توئیت می‌شود استقبال کمتری می‌شود.بر اساس این گزارش عمر یک لینک در وب سایت توئیتر به طور میانگین کمتر از 2:50 ساعت است.

البته ماجرا در فیسبوک کمی فرق دارد، اگر می‌خواهید پست‌تان در فیسبوک مورد استقبال قرار گیرد سعی کنید در بین ساعات 13:00 تا 16:00 این لینک را منتشر کنید. این ساعات اوج بازدید کاربران از فیسبوک است و مسلماً پست شما هم بیشتر از هر زمان دیگری دیده خواهد شد.از طرفی پست هایی که بین ساعت 8 شب تا 8 صبح در فیسبوک درج می‌شوند کمتر از زمان های دیگر مشاهده و کلیک می‌شوند.

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود و برخلاف انتظار اوضاع در سایت Tumblr با فیسبوک و توئیتر فرق دارد، درست ساعت 16:00 که آمار بازدید فیسبوک کاهش می یابد وب سایت تامبلر شاهد افزایش بازدیدش است. اگر شما قصد دارید در این وب سایت اشتراک گذاری تصویر و متن آپدیتی داشته باشید بین ساعات 16:00 تا 19:00 بهترین فرصت برای شماست. این در حالی است که چند خط بالاتر فهمیدیم که این زمان اصلا از برای 2 سایت فیسبوک و توئیتر مناسب نیست.

همان‌طور که دیدیم هر شبکه اجتماعی از الگوی خاص خود پیروی می کند و افراد و شرکت‌هایی که قصد دارند در این حیطه جدی تر ظاهر شوند می‌توانند با بررسی این سایت‌ها بهترین زمان برای درج پست در هر یک از شبکه های اجتماعی را یافته تا طیف گسترده‌تری از کاربران را به سمت خود جذب کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد