تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

اتصال دوربین مدار بسته HD به تلویزیون

چگونه یک دوربین مدار بسته HD را به تلویزیون متصل نماییم
چگونه یک دوربین مدار بسته HD را به تلویزیون متصل نماییم؟

ممکن است این پرسش برایمان پیش بیاید که چگونه می توان تصاویر زنده ی دوربین های مدار بسته HD را بدون نیاز به دستگاه NVR و DVR در تلویزیون مشاهده نمود.

این سوال برای اشخاصی که نیازی به ضبط تصاویر ندارند بیشتر رخ می دهد. اشخاصی که صرفا نیاز به یک نمایش ویدئویی از دوربین مدار بسته دارند. در این آموزش می خواهیم به بحث و بررسی نحوه نمایش تصاویر دوربین مدار بسته HD در تلویزیون از طریق HDMI بپردازیم. بخاطر داشته باشید اشاره ای این مقاله به دوربین های HD تحت بستر کواکسیال (دوربین مدار بسته AHD) می باشد.

برای نمایش تصاویر دوربین مدار بسته در تلویزیون از طریق HDMI با دو چالش مواجه هستیم. همواره می توان با تکنیک هایی کوچک چالش های بزرگی را مرتفع نمود. در این مقاله با یک راه حل کوچک مشکل چالشی بزرگ حل شد.

دوربین های HD از کانکتورهای BNC و کابل کواکسیال برای ارسال ویدئو استفاده می نمایند. اغلب دوربین های HD از استاندارد هایی مانند HD – SDI و یا HD – CVI، HD – TVI، AHD (دوربین مدار بسته ۴in1) بهره می برند.

به دو دلیل ذکر شده شما نمی توانید به سادگی خروجی دوربین مدار بسته را به ورودی HDMI تلویزیون متصل نمایید. شما می توانید با یک مبدل HDMI تصاویر دوربین مدار بسته را در تلویزیون دریافت کنید.

دستگاه مبدل HDMI، دارای ورودی کواکسیال (کابل دوربین مدار بسته) می باشد و باید از دوربین مدار بسته یک سیم به این ورودی متصل گردد و یک کابل HDMI از ورودی HDMI تلویزیون به خروجی HDMI دستگاه مبدل وصل می شود.

مقالات دوربین مداربسته:

1.      قیمت دوربین مدار بسته

2.      خرید دوربین مداربسته

3.      خرید دوربین مدار بسته

4.      هایک ویژن

5.      دوربین هایک ویژن

6.      دوربین مداربسته هایک ویژن

7.      دوربین مداربسته

8.      دوربین مدار بسته

9.      قیمت دوربین مداربسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد