تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته در واحدهای تجاری


نصب_دوربین_مداربسته_مغازه,نصب دوربین مداربسته,نصب دوربین مداربسته در مغازه

نصب دوربین مدار بسته  در واحدهای اقتصادی با اهداف مختلفی صورت می گیرد. معمولا هدف از نظر دوربین مدار بسته نظارت و امنیت هست اما گاهی نیازهای تخصصی مانند ورود و خروج مالی و انبار داری نیز به نیازهای دوربین مدار بسته اضافه میشود.

برندهای مناسب": از انجایی که دوربین مدار بسته  در واحدهای اقتصادی دارای حساسیت زیادی هستند معمولا برندهای معتبرتر برای استفاده در این کاربردها پیشنهاد می شوند. برندهایی مانند Vivotek، Samsung، Geovision و Panasonic برای کسانی که محدودیت هزینه کمی دارند و برندهای Dahua و Hikvision برای افرادی که محدودیت هزینه بیشتری دارند پیشنهاد می شود.

انتخاب نوع دستگاه مداربسته با وجود اینکه استفاده از دوربین مدار بسته های مداربسته آنالوگ در محیط های اقتصادی بسیار رایج هست اما این دوربین مدار بسته  معمولا نیازهای ممتاز کارفرمایان را به هیچ عنوان پوشش نمی دهند. در صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای شما از ارزش بالایی برخوردار هست یا لازم به دیدن جزئیات ممتاز در تصویر دارید حتما از دوربین مدار بسته های شبکه برای واحد اقتصادی خود استفاده کنید. انتخاب محل نصب محل نصب دوربین مدار بسته ها میتواند برای هر واحد اقتصادی متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین مدار بسته وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم: 

رو به روی مشتریان: حساسترین کاربری دوربین مدار بسته مداربسته برای بسیار از کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد اقتصادی است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین مدار بسته رو به روی مشتریان توانایی پذیر خواهد شد.

در واحدهای کوچک می توان دوربین مدار بسته را به گونه ای نصب کرد که ورودی واحد را نیز پوشش دهد.

ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد از محل فروش دور بود دوربینی جداگانه برای ورودی واحد در نظر گرفته می شود تا ورود و خروج افراد از واحد اقتصادی را کنترل کند. 

رو به روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد اقتصادی خود کارفرما نباشد احتمالا لازم به کنترل راندمان فروشنده وجود خواهد داشت. برای این کار یک دوربین مدار بسته رو به روی فروشنده قرار خواهد گرفت. 

محوطه بیرونی واحد تجاری: محوطه بیرونی واحد اقتصادی معمولا از حساسیت خاصی برخوردار است. از طریق کنترل این محوطه میتوان امینیت واحد اقتصادی و واحدهای اطراف را به شدت افزایش داد. استفاده از یک الی دو دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محل مناسب خواهد بود.

انبار یا قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای یک انبار باشد یا قفسه های داخلی به وسیله دیگر دوربین مدار بسته ها پوشش اطلاعات نشوند باید برای کنترل انها تعداد مناسبی دوربین مدار بسته در نظر گرفته شود. دخل: کنترل دخل این توانایی را به شما می دهد تا از ورود و خرج شدن پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید. این دوربین مدار بسته معمولا یک دوربین مدار بسته باکس با لنز مناسب خواهد بود.


1.      حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته

2.      نکات حفاظت سایبری در زمان دورکاری

3.      نکاتی درباره اکسس کنترل

4.      تجهیزات دوربین مداربسته

5.      دوربین مداربسته شیراز

6.      دوربین مداربسته مشهد

7.      دوربین مداربسته چیست؟

8.      رابط کاربری تحت وب جدید شرکت Axis

9.      شرکت Hikvision به فروش با تخفیف سراسری معتاد شده است!

10.   دغدغه همیشگی حافظه : چقدر حافظه کافی است ؟!

11.   سرعت تصویر برداری با نرخ فریم ریت دوربین های هایک ویژن

12.   چگونه دوربین هایک ویژن را به آنتن مرکزی متصل کنیم ؟

13.   دوربین بولت حرارتی هایک ویژن

14.   تجهیز جایگاه نفت و گاز شرکت توتال با دوربین مداربسته هایک ویژن

15.   پارکینگ هوشمند هایک ویژن در سنگال

16.   چالش های امنیتی محافظت از کسب و کارهای کوچک و متوسط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد