تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

درامد بیشتر کسب و کارها با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه


آخرین نسل از راهکارهای نظارت تصویری ارائه شده برای کسب و کارهای کوچک ، با افزایش میزان فروش محصولات هایک ویژن ، درامد قابل توجهی را برای نمایندگان فروش این برند در دنیا ایجاد کرده است.

کسب و کارهای کوچک و متوسط ( SMB ) ها ، نیاز های نظارتی و حفاظتی کم و بیش یکسانی دارند، این شاخه از مشتریان نیاز به سیستم امنیتی دارند تا با تشخیص هر مورد مشکوکی واکنش فوری را برای مقابله با آن انجام دهد به علاوه آنها نیاز به یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب دارند تا در زمان مورد نیاز در کوتاهترین زمان بین تصاویر ضبط شده ، تصویر صحنه مورد نظرشان را پیدا کنند.

چالش مهم فروشندگان سیستم های امنیتی هایک ویژن، این است که چگونه راهکارهای نظارت تصویری هوشمند و پیچیده خود را با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان معرفی کنند و در عین حال سود مناسب خود را نیز در این معامله داشته باشند؟

راه حل برد – برد برای فروشندگان و مشتریان

کمپانی هایک ویژن هموار با تولید محصولات دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته  جدید و مقرون به صرفه خود در تلاش بوده تا روز به روز دوربین های مجهزتری را برای حوزه SMB ها ارائه کند. در نتیجه مدیران کسب و کار های کوچک و متوسط می توانند با محصولات هوشمند با قیمت مناسب برای پوشش نیازهایشان آشنا شوند و از سوی دیگر نمایندگان فروش هایک ویژن نیز سود خود را بدست می آورند.

یکی از تکنولوژی هایی که می توانند به کمک فروشندگان بیاید استفاده از محصولات AcuSense هایک ویژن است، در این سری از محصولات ، تصاویر دوربین مدار بسته با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی آنالیز شده و سناریو های مورد نیاز کسب و کارهای کوچک و متوسط بصورت هوشمند پوشش داده می شود. این مهم یک نکته مثبت برای فروشندگان محصولات هایک ویژن می باشد که محصولات سری هوش مصنوعی خود را با قیمت مناسب به مشتریان حوزه SMB ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید:  تی وی تی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد