تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

تکنولوژی در صنایع دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

افزایش طرفداران و بازدید سایت در شبکه های اجتماعی


آیا مایل هستید رازهای افزایش طرفداران صفحه تجاری خود در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و لینکدین را بدانید؟ رسیدن به ده هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در فیس بوک تنها با کمی سعی و تلاش ممکن خواهد بود. قبل ار آنکه به راه های افزایش طرفداران فیس بوک اشاره کنیم، آیا می دانید که داشتن یک صفحه تجاری در فیس بوک با لایک بالا چه مزایایی دارد؟

آیا مایل هستید رازهای افزایش طرفداران صفحه تجاری خود در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و لینکدین را بدانید؟ رسیدن به ده هزار، بیست هزار و حتی 50 هزار هوادار در فیس بوک تنها با کمی سعی و تلاش ممکن خواهد بود.

قبل ار آنکه به راه های افزایش طرفداران فیس بوک اشاره کنیم، آیا می دانید که داشتن یک صفحه تجاری در فیس بوک با لایک بالا چه مزایایی دارد؟

  • افزایش ترافیک وب سایت خواهید داشت.
  • در سئو سایت شما کمک خواهد شد.
  • برند شما بهبود خواهد یافت.
  • وفاداری مشتریان ایجاد خواهد شد.

مهمترین نکاتی که تاثیر فراوانی در افزایش فن پیج فیس بوک شما خواهد داشت به شرح زیر می باشد:

1- طراحی عالی صفحه فیس بوک:
یک صفحه فیس بوک وقتی موثرتر است که عالی طراحی شده باشد. کاور خوبی داشته باشد. یک Cover خوب وقتی است که درباره نوع فعالیت کسب و کار شما توضیح دهد، چطور می توانید به مشتریان خود کمک کنید و چرا باید افراد صفحه شما را لایک کنند.

2- گذاشتن Widget فیس بوک در وب سایت و یا بلاگ
یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای افزایش هواداران شما در فیس بوک و افزایش وفاداری آنها، گذاشتن لینک فن پیج یا Widget فیس بوک است.

3- به اشتراک گذاشتن مطالب ارزشمند:
به جای گذاشتن مطالب خستنده کننده، سعی کنید مطالبی را به اشتراک بگذارید که ارزش بالایی داشته و موجب درگیری مشتریان با آن شود. این مطلب می تواند حتی گذاشتن ویدئویی از یوتیوب باشد.


4- به روز کردن صفحه:
شما باید صفحه خود را به طور مرتب با گذاشتن عکس ها و ویدئوها به روز نگه دارید. هر چند وقت یکبار با طراحی سوالاتی موجب تشویق کاربران و ارتباط آنها با صفحه خود شوید.

5- پاسخ به اظهار نظرها:
بدترین چیزی که می توانید در فیس بوک انجام دهید پاسخ ندادن به اظهارنظرهای طرفداران است. با پاسخ دادن به کاربران می توانید هیجان را در صفحه خود ایحاد کنید.

6- استفاده از ایمیل مارکتینگ:
لیستی از ایمیل دوستان خود تهیه کرده و برای آنها صفحه خود را ارسال کنید و البته آنها را تشویق به لایک کردن صفحه خود کنید.

7- راه اندازی مسابقه:
یکی از موترترین راه ها برای افرایش ترافیک صفحه شما است. از دوستان بخواهید در این مسابقه حصور پیدا کرده و حتی جایزه هایی مد نظر قرار دهید.

8- استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر
با فعال شدن در شبکه های اجتماعی دیگر همانند گوگل پلاس، توییتر، لینکدین می توانید کاربرانی جذب کنید و آنها را به سمت فن پیچ فیس بوک خود هدایت کنید.

9- تبلیغات فیس بوک:
یکی دیگر از راه های افزایش فن پیج فیس بوک استفاده از تبلیغات فیس بوک می باشد. در تبلیغات فیس بوک این امکان مهیا است که مخطاطبان خود را بر اساس جنسیت، سن، علاقه و غیره برای بازخورد مناسب محدود کنید.

10- روش های آفلاین:
گذاشتن فن پیج فیس بوک در کارت ویزیت، در فروشگاه شما، تبلیغات آفلاین می تواند به افزایش هواداران کمک نماید.


25 درصد ترافیک اینترنت متعلق به گوگل است


مطالعات جدید شرکت دیپ‌فیلد (Deepfield)، از فعالان عرصه بیگ‌دیتا و زیرساخت‌های اینترنت، نشان می‌دهد که 25 درصد از کل ترافیک اینترنت متعلق به سکوهای گوگلی است در حالیکه سه سال پیش سهم این شرکت از ترافیک اینترنت فقط 6 درصد بود. تمرکز این مطالعه بیشتر بر منطقه آمریکای شمالی بود و جامعه آماری آن حدود یک‌پنجم کل اینترنت مصرفی در ایالات‌متحده را شامل می‌شد که طبق گفته دیپ‌فیلد، بزرگ‌ترین مطالعه در نوع خود محسوب می‌شود.

مطالعات جدید شرکت دیپ‌فیلد (Deepfield)، از فعالان عرصه بیگ‌دیتا و زیرساخت‌های اینترنت، نشان می‌دهد که 25 درصد از کل ترافیک اینترنت متعلق به سکوهای گوگلی است در حالیکه سه سال پیش سهم این شرکت از ترافیک اینترنت فقط 6 درصد بود. تمرکز این مطالعه بیشتر بر منطقه آمریکای شمالی بود و جامعه آماری آن حدود یک‌پنجم کل اینترنت مصرفی در ایالات‌متحده را شامل می‌شد که طبق گفته دیپ‌فیلد، بزرگ‌ترین مطالعه در نوع خود محسوب می‌شود.

دیپ‌فیلد با برآورد تعداد تجهیزات و سهم کاربرانی که به اینترنت متصل می‌شوند دریافت ترافیکی که گوگل تولید می‌کند در حال حاضر حتی از شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های بزرگی همچون فیس‌بوک، توییتر، و نت‌فلیکس نیز بیشتر است. می‌توان گفت بخش قابل‌توجهی از این افزایش سهم، مرهون سکوهایی همچون آندروئید و سرویس‌هایی همچون گوگل‌درایو و دیگر محصولاتی است که این شرکت طی چند سال اخیر روانه بازار کرده‌است و در نتیجه بسیاری از دستگاه‌های موبایل که امروزه به اینترنت متصل می‌شوند ردی از گوگل را از خود به‌جای می‌گذارند. طبق آزمایش‌های انجام‌شده، به‌طور متوسط 60 درصد کل ترافیکی که دستگاه‌های مختلف متصل به اینترنت طی یک روز ایجاد می‌کنند توسط سرورهای گوگل مبادله می‌شود. در این بررسی گستره وسیعی از دستگاه‌ها اعم از کامپیوترهای شخصی، دستگاه‌های موبایل، کنسول‌های بازی مختلف، دستگاه‌های خانگی پخش چندرسانه‌ای و... شرکت داده شده‌بودند.

1.      سئو سایت

2.      سئو

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      سئو سایت

9.      سئو

10.  طراحی وب سایت

11.  طراحی سایت شرکتی

5 مرحله فرایند تولید محتوای ویدئویی

افزایش جذابیت، منحصربه فرد کردن و پیدا کردن راه هایی برای افزودن ارزش ویدئوها کار بسیار دشواری است که درست انجام دادنش لذت بخش است. اگر فکر شروع به تولید محتوای ویدئویی باعث نگرانی شما می شود، بدانید تنها نیستید. در هر دقیقه از روز، کاربران یوتیوب به تنهایی ۷۲ ساعت محتوای جدید تولید می کنند که این میزان محتوا شامل ویدئوهای آپلود شده در فیس بوک، ویمیو، دیلی موشن یا ویستیا نمی شود.

خوشبختانه طرح های بسیار زیادی برای تولید محتوای ویدئویی ارزشمند و پر معنی وجود دارد. من به بعضی از این طرح نگاه دقیق تری داشتم و نکات مهم آن ها را در این دستورالعمل «کوتاه و لذت بخش» گنجانده ام تا بتوانید ارزش ویدئوهای خودتان را بالا ببرید. من تازه ترین مطالعات، بهترین نکات تخصصی و چند نمونه عالی از محتواهای ویدئویی موفق را در این مقاله جای داده ام.

آمار و ارقامی در مورد محتوای با ارزش ویدئویی

ممکن است در نگاه اول اضافه کردن محتوای ویدئویی به پروسه بازاریابی کار دشواری برای شما به نظر بیاید. پس چرا باید چنین کار طاقت فرسایی را به عهده بگیرید؟ به خاطر این که:

  1. در مقایسه با روش های دیگر، محتوای ویدئویی تا سه برابر ترافیک بیشتر ماهانه برای وب سایت شما تولید می کند.
  2. بازدیدکننده ها ۸۸ درصد زمان بیشتری در سایتی که محتوای ویدئویی داشته باشد، سپری می کنند.
  3. ترافیک عادی از راه موتورهای جست و جو با وجود ویدئو تا ۱۵۷ درصد افزایش پیدا می کند.
  4. مصرف کنندگانی که محصول یا خدماتی را در یک ویدئوی اینترنتی دیده باشند، ۴۶ درصد احتمال بیشتری نسبت به پیگیری اطلاعات درباره آن دارند.
  5. بعد از تماشای ویدئوی محصول تبلیغاتی، احتمال خرید مصرف کنندگان ۸۵ درصد بیشتر می شود.
  6. مصرف کنندگان با دیدن ویدئو ۵۷ درصد اطمینان بیشتری نسبت به خرید اینترنتی خودشان خواهند داشت.

ویدئوی اینترنتی، فرصت بسیار بزرگی برای افزایش ارزش نام تجاری شما فراهم می کند؛ حال هدف نهایی شما هر چه می خواهد باشد: از بر سر زبان انداختن نام تجاری شما گرفته تا بهبود اعتماد نسبت به نماد تجاری تان، یا فقط نشان دادن اهمیت مصرف کنندگان برای شما. با ظهور و ورود پلت فورم های اجتماعی انتشار ویدئو مثل پریسکوپ در جهانی که بیشتر بازاریاب ها راهی ضبط ویدئوهای کیفیت بالا و دسترسی به برنامه های ویرایشی آسان را دارند، روشن است که شما می توانید با توجه به بودجه و توانایی خود، محتوای ویدئویی ارزشمند تولید کنید.

فرآیند ۵ مرحله ای برای تولید محتوای ویدئویی

بعد از مطالعه تعداد از بهترین دستورالعمل های تولید ویدئوهای جذاب، چند مرحله مختصر را گردآوری کردم که متخصصان توصیه کرده اند در هنگام تولید محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنید.

  1. به مخاطب خود گوش بدهید و آن ها را درک کنید.
  2. ویدئویتان باید همسو با اهداف کسب و کارتان باشد.
  3. محتوایی تولید کنید و سعی کنید آن را فراگیر سازید.
  4. تا حد توان آن را به اشتراک بگذارید.
  5. بسنجید، تحلیل کنید، درک کنید.

1. به مخاطب خود گوش بدهید و آن ها را درک کنید

اول از همه قبل از شروع به جست و جوی ایده یا انتخاب نرم افزار ویرایشی و دوربین مناسب، باید به این سوال پاسخ بدهید: مخاطب شما علاقه مند به دیدن چه کاری است؟ سعی در پی بردن و درک نیازهای مخاطبان مورد نظر، ارزش هنگفتی را به ویدئوی شما اضافه خواهد کرد. قبل از اینکه برای ویدئوی خود موضوعی انتخاب کنید، کمی وقت صرف آشنایی بیشتر با قشر مخاطب خود کنید تا ببینید علاقه به دانستن چه چیزی درباره برند شما دارند و اینکه در صنعت، سخن از چیست. اوایل امسال، کیون در مقاله اش چندین ابزار واقعا مفید را معرفی کرد که می توانند شما را در درک و آشنایی بیشتر با مخاطبان خود یاری کنند. با توجه به آن فهرست، ایده های زیر به شما نشان می دهد که از کجا می توانید گوش دادن به مخاطب را شروع کنید:

  1. گفت و گوها و پرسش و پاسخ در شبکه های اجتماعی.
  2. فرستادن پرسش نامه برای کاربران، مشترکان و فالوئرهایتان.
  3. سوالات متدوال فرستاده شده به صندوق پستی پشتیبانی شما.
  4. جست و جو میان هشتگ های توئیتر در مورد موضوعی که برای نام تجاری شما حائز اهمیت است.
  5. جست و جوی عناوین سوالات و کلمات کلیدی پرتکرار مرتبط با نام تجاری تان در سایت BuzzSumo

2. ویدئویتان باید همسو با اهداف کسب و کارتان باشد

بعد از اینکه موضوعی را برای محتوای ویدئوی خود پیدا کردید که فکر می کنید مورد پسند مخاطبان شما خواهد بود، نکته بعدی ای که باید در نظر بگیرید رابطه میان شما و نام تجاری تان است. آیا ایده ی ویدئو شما مطابق با اهداف نام تجاری شما هست؟کاترین هیپول از «red bee media» توصیه می کند که بعد از صرف زمان برای درک مخاطبان خود، دقت کنید که اهداف نام تجاری شما به چه شکل با نیازهای مخاطبان شما همسو می شود. هدف یک برند تجاری چیست؟ مخاطب علاقه مند به چه چیزی است؟ و این دو اصل چگونه می توانند به طور همزمان اعمال شوند؟ اگر در همسو کردن اهداف نماد تجاری خود با نیازها و خواسته های مخاطبانتان دچار مشکل شدید، شاید بهتر باشد که ایده را به طور موقت کنار بگذارید. شاید انجامش کار سختی باشد، ولی به تمرکز روی پر ارزش ترین ایده ها، هم برای نماد تجاری و هم برای مخاطبان شما، کمک می کند.

3. محتوایی تولید کنید و سعی کنید آن را فراگیر سازید

بعد از اینکه به نیاز مخاطبان و چگونگی تطبیق آن با اهداف نماد تجاری خود مسلط شدید، می توانید شروع به تولید محتوای ویدئویی خود کنید. وبلاگ Buffer چند راهکار ساده برای شروع پیشنهاد می کند: دوست دارید که ویدئوی شما چه تاثیری روی طرز فکر، انگیزه و رفتار بیننده داشته باشد؟ از نظر احساسات و روانشناسی، نکات بسیار اثرگذاری پشت محتوای ویدئوها وجود دارد که می توانید از آن ها برای گیراتر کردن و افزایش ارزش اشتراک گذاری ویدئوهای خود بهره ببرید. در پژوهشی ۱۸ واکنش روانی تعیین شده که شما باید در محتوای ویدئویی تان، برای القای آن ها به مخاطب خود تلاش کنید. ۱.خوشحالی ۲. نشاط ۳. حیرت ۴. انگیزش ۵. سرزندگی ۶. تحقیر ۷. تنفر ۸. غم ۹. گرمی ۱۰. غرور ۱۱. دل تنگی ۱۲. غافلگیری ۱۳. آگاهی ۱۴. شوک ۱۵. سردرگمی ۱۶. برانگیختن ۱۷. ترس ۱۸. خشم. از میان این واکنش ها احساسات مثبت موثرترین محرک برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هستند. احساساتی مانند خوشحالی، نشاط و حیرت (به خصوص ۵ واکنش اول فهرست شده در بالا)، دو دلیل اصلی اشتراک گذاری محتوا از سوی یک فرد این است که او احساس کند:

  1. خدمات برای دوستانش مفید باشند.
  2. این کار آگاهی و نفوذ او را بر روی موضوع را به نمایش بگذارد.

پس هنگام تهیه ویدئو، به احساساتی که برمی انگیزد و دلایلی که مردم آن را به اشتراک می گذارند، نظر داشته باشید.

4. تا حد توان آن را به اشتراک بگذارید

بعد از تهیه یک ویدئوی عالی و جذاب باید خود را آماده اشتراک گذاری و دریافت سیلی از بازدیدها باشید. برای اینکه موثرترین نتایج را دریافت کنید، باید ویدئو را همانطور به اشتراک بگذارید که هر نوع محتوای دیگر را بازپخش می کنید. دفعات ارسال هایتان در شبکه های اجتماعی را برای بازه زمانی طولانی مدتی تنظیم و هر چندوقت یکبار روی شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغ کنید.

5. موفقیت خود را بسنجید

یکی از خسته کننده ترین و گیج کننده ترین بخش های تولید محتوای ویدئویی این است که بدانید موفقیت چیست و نرخ بازگشت سرمایه چگونه اندازه گیری می شود. بعد از اینکه ساعت ها وقت صرف تولید موفقیت آمیز این محتوای شگفت انگیز کردید که هم با اهداف نماد تجاری شما همخوانی دارد و هم درخور مخاطبان شماست، چطور باید تاثیر آن را موردسنجش قرار دهید؟ شاید از قبل می دانید که باید مجموعه ای از شاخص های عملکرد کلیدی ایجاد کنید؛ اما آیا می دانید که کدام معیارها اهمیت دارند؟ کارلامارشار عنوان می کند که باید بر روی سه مورد کلیدی متمرکز شویم:

  • مخاطب: به تعداد دفعات یا به درصد بازدید گروه جمعیتی موردنظرتان از یک ویدئوی خاص توجه کنید.

  • اعتبار: میزان زمان کلی بازدید از ویدئو و میانگین زمانی را که هر کاربر برای هر ویدئو صرف کرده است به دست آورید به تعداد مشترکان جدیدتان توجه کنید. همچنین می توانید تعداد کلیک هایی را که به سایت شما راه می یابد بسنجید.

  • اشتراک گذاری: تعداد اشتراک گذاری ها یا درصد آن ها نسبت به تعداد دفعات دیده شده.

وقتی صحبت از معیارها می شود، به نظر تاکید زیادی بر تعداد دفعات دیده شدن قرار می گیرد در واقع اکنون متخصصان تعداد دیده شدن ها را معیاری جانبی در نظر می گیرند و اکثر آن ها، میزان اشتراک گذاری و زمان صرف شده روی تماشای ویدئوها را از تعداد دفعات آن مهم تر می دانند.

نکته کلیدی: برخلاف باور عموم، باید روی دفعاتی که ویدئوی شما به اشتراک گذاشته شده تمرکز کنید نه تعداد دفعات دیده شدن آن. عمل اشتراک گذاری استانداردی طلایی در شبکه های اجتماعی است که به خودی خود یک معیار محسوب می شود و فرصت بزرگی برای تاثیرگذاری روی معیارها و عملکرد نام تجاری عرضه می کند.


بازبینی بیشتر وب سایت

اگر بهترین سایت را در حیطه کاری خود داشته باشید،باز هم اولین چیزی که به آن نیاز دارید بازدید کننده است. بدون داشتن بازدیدکننده علاقه مندانی نخواهید داشت و در نتیجه فروشتان صفر خواهد بود!

با استفاده از ۸ روش زیر می توانید از همین امروز برای وب سایت خود ترافیک پایدار ایجاد کنید:

1. موتورهای جستجو

اولین قدم بزرگ برای توسعه وب سایت این است که سایت خود را به تمام موتورهای جستوجو معرفی کنید و آن را طوری بهینه کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی سایتتان را جستجو کرد جزو اولین نتایج جستجوی سایت هایی مثل گوگل باشید. همچنین سایت خود در تمام دایرکتوری ها و مرجع های آنلاین ثبت کنید. دایرکتوری ها یا فهرست ها سایت هایی هستند که سایت های دیگر را معرفی می کنند. برای یافتن سایت های دایرکتوری در گوگل عبارت «فهرست سایتهای فارسی» را جستجو کنیدموتورهای جستوجوی معروف و مهم گوگل، یاهو و بینگ هستند ولی مطمئن شوید که سایتتان در موتورهای جستجوی غیر معروف دیگر هم ثبت شود چون تعداد سایت هایی که شما را در فهرست خود داشته باشند در رنکینگ موتورهای جستوجوی یاهو و گوگل تاثیر گذار است.

2. استفاده از فروم ها یا انجمن ها

نوشتن مقالات در انجمن ها و جواب دادن به پست هایی که با کارتان مرتبط است روش بسیار خوبی برای مطرح کردن خودتان است. به سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می شوند می توانید به راحتی بین علاقه مندان به عنوان یک متخصص در کسب و کارتان مطرح شوید. همچنین به سوالات رایج و نیاز های اصلی علاقه مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به عنوان امضا یا زیر نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید تا مردم با خواندن جواب ها و مطالب شما علاقه مند به بازدید از سایت شما شوند.


3. از امضا ایمیل استفاده کنید

یک امضای ساده با یک توضیح یک خطی در مورد مزایای اصلی خدمات خود تهیه کنید. این امضا را می توانید زیر هر ایمیلی که می فرستید قرار دهید. حتی می توانید ایمیل هایی با مطالب مرتبط تهیه کنید و با امضای خودتان پخش کنید. دقت کنید که این ایمیل ها وقتی دست به دست فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه مندان تبلیغاتتان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا دوستان کسانی که به کارتان علاقه مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه مند خواهند بود.

4. وبلاگ ها

این روش هم درست مانند نوشتن مطلب و نظر دادن در فروم ها است. می توانید در وبلاگ های مرتبط نظر بدهید. بسیاری از وبلاگ نویسان از اینکه به عنوان مهمان در وبلاگشان مطلب بنویسید خوشحال می شوند. مزیت این روش نسبت به نوشتن مطلب در فروم ها این است که از اعتبار وبلاگ و نویسنده اصلی آن برای اعتبار بخشیدن و تایید خودتان استفاده می کنید.

5. رسانه های اجتماعی

در تمام رسانه های اجتماعی معروف صفحه ای بسازید و مطالب مفید و ارزشمندی درباره کارتان منتشر کنید. در این صفحات تا حد ممکن به معرفی محصولات خود نپردازید. مطالبی بنویسید که مخاطبان شما از دیدن آن لذت ببرند. شاید بهترین کار انتشار مطالب آموزشی بسیار کوتاه باشد.

6. تبادل لینک

تبادل لینک با سایت های غیر رقیب ولی مرتبط با کسب و کارتان یا مرتبط با بازار هدفتان می تواند منبع فوق العاده ای برای به دست آوردن ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که با آن تبادل لینک می کنید بهره می برند. به سایت هایی درخواست تبادل لینک بدهید که رتبه آلکسای آن ها تقریبا با رتبه شما یکسان است. توقع نداشته باشید سایت های با رتبه بسیار بهتر از شما حاضر به تبادل لینک شوند.

7. تبادل تبلیغ

از فضای تبلیغاتی سایتتان برای تبلیغ سایت دیگری استفاده کنید و از آن سایت بخواهید که تبلیغ سایت شما را در سایت خود قرار دهد. این کار چیزی شبیه تبادل لینک است ولی به جای لینک احتمالا یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ را تبادل می کنید.

8. انتشار مقاله

مقاله های کوتاه یا چند صفحه ای بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی در مورد خودتان و لینکی به سایت خود درج کنید. این مقالات را بسته به طول مقاله به سایت های خبری، مجلات معمولی یا مجلات اینترنتی و یا به سایت های دانلود و پخش مقالات بفرستید. این مقالات علاوه بر افزایش بازدید کنندگان سایت، باعث شناخته شدن شما به عنوان یک متخصص در حوزه کاری مرتبط می شوند و احتمال خرید از شما افزایش می یابد. همچنین عده زیادی این مقالات را باز نشر خواهند کرد یا در سایت خود خواهند گذاشت که مقدار زیادی ترافیک و اعتبار مجانی برایتان به همراه خواهد آورد.


تکنیک افزایش فروش از طریق وب

بدیهی است اجرای دقیق و همه جانبه این نکات، سهم قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی کسب و کار شما خواهد داشت.

نقش نظم در افزایش فروش

همانطور که در دنیای فیزیکی زیبایی فروشگاه و مرتب بودن ظاهر فروشنده مهم می باشد، ظاهر گرافیکی وب سایت نیز از نکات کلیدی به شمار می رود، منظور از زیبایی، گرافیک سنگین نیست و تنها رعایت اصول رنگ آمیزی و چیدمان سایت می باشد، اگر شما به یک فروشگاهی که کاملا به هم ریخته باشد و ظاهر فروشنده نیز نامناسب باشد مراجعه کنید آیا از آنجا خرید خواهید کرد ؟

دسترسی مناسب و افزایش فروش

در دسترس بودن اطلاعات و محصولات می تواند در افزایش فروش تاثیر داشته باشد، اگر شخصی وارد وب سایت شما شود و قصد خرید هم داشته باشد، اما نداند محصول مورد نظر را چگونه پیدا کند و یا روش خرید چگونه است، یقین داشته باشید از خرید منصرف خواهد شد.

تاثیر تعداد و نوع محصولات در افزایش فروش

سعی کنید از دسته وب سایت های همه چیز فروش نباشید، مخاطب خودتون رو بشناسید و فقط برای همان دسته از مخاطبان محصول تهیه کنید، اگر دسته بندی محصولات شما زیاد باشد مشتری هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد و یا از این همه تنوع سردرگم خواهد شد و در نتیجه یا فروش نخواهید داشت و یا فروش کم می باشد.

نقش اطلاعات در افزایش فروش

اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع کنید، زیرا ۹۹ درصد کسانی که برای بار اول وارد وب سایت شما می شوند، پس از ترک آن هیچگاه وب سایت شما را به یاد نخواهند آورد و اگر برای جمع آوری این اطلاعات دنبال راه حل می گردید پیشنهاد می کنم محصول راه اندازی ایمیل مارکتینگ با وردپرس را تهیه بفرمائید، جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان در نهایت می تواند باعث افزایش فروش گردد.

تاثیر تبلیغات و بازاریابی در افزایش فروش

باید یک هدف و برنامه تبلیغاتی داشته باشید و اگر این قسمت را حذف کنید مطمئن باشید هیچ گاه افزایش فروش را تجربه نخواهید کرد بلکه دچار کاهش فروش خواهید شد و به اصطلاح به قبرستان وب سایت ها هدایت خواهید شد.

کلام آخر

اکثر افرادی که با من تماس گرفته بودن از این ۵ مشکل برخوردار هستند و اگر برای آنها راه حلی پیدا نکنند، هرگز افزایش فروش نخواهند داشت، بنابراین اگر شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید سعی کنید این مشکلات را رفع نمایید تا شاهد افزایش فروش خود باشید، البته می توانید کتاب ۱۰ ترفند راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق را به صورت رایگان دانلود کنید تا با ترفند های بیشتری برای افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار اینترنتی آشنا شوید.